حضور پررنگ مرزبان در تمرین سپاهان/ ساکت از نزدیک نظاره‌گر طلایی‌پوشان + فیلم

تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در باغ فردوس مشغول تمرین شد. رسول نویدکیا به علت مصدومیت نتوانست در تمرینات گروهی شرکت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز سه شنبه _۲۷ آبان ماه_ تیم فوتبال سپاهان تمرین خود را از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح شروع کرد. رضا دهقان حدود نیم ساعت زودتر از سایر بازیکنان به زمین آمد، رأس ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه محرم نویدکیا بازیکنان و کادر فنی را دور هم جمع کرد تا صحبت‌های اولیه را با آن‌ها انجام دهد، همچنین بازیکنان هم نظر خود را به سرمربی تیم گفتند.

بعد از صحبت‌ها دروازه‌بانان از دیگر بازیکنان جدا شدند و زیر نظر رحمان احمدی به گرم کردن خود پرداختند.

بازیکنان مشغول انجام حرکات کششی شدند، رسول نویدکیا به علت مصدومیت با تیم تمرین نکرد و یک هفته دیگر تمرینات تیمی را آغاز خواهد کرد و به احتمال زیاد به بازی با آلومینیوم اراک نمی‌رسد. بازیکنان برای گرم کردن شروع به دویدن دور زمین کردند و بعد از آن مشغول گرم کردن با توپ شدند.

علی افضل عضو هیئت مدیره سپاهان از روی سکوها نظاره‌گر این تمرین بود، از اواسط تمرین محمد رضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان سر تمرین حاضر شد.

دو تیم به دو دسته کاور زرد و آبی تقسیم شدند و بازیکنان در نصف زمین که سه دروازه قرار داده شده بود حمله می‌کردند.

پس از آن سپاهانی‌ها به فوتبال در کل زمین پرداختند، در حین این تمرین علیرضا مرزبان روی کار و حرکات دو تیم در داخل زمین نظارت داشت و چندین بار بازی را نگه داشت تا دستورات تاکتیکی را تاکید کند.

بازیکنان به چهار دسته تقسیم شدند، دسته اول مشغول زدن پنالتی، دسته دوم ضربه ایستگاهی، دسته سوم محرم نویدکیا به عنوان دفاع ایستاد و با مهاجمان تمرین کرد و مرزبان نکات تاکتیکی را می‌گفت و دسته آخر هم مشغول سرد کردن شدند.

کد خبر 456041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.