تعطیلی اصناف در ساعت ۱۸ شیوع بیماری را کاهش نمی‌دهد/لزوم توجه به طب سنتی در درمان کرونا

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: اکنون در کشور بین حفظ سلامت و تامین معیشت مردم تعارضی به وجود آمده است که نمی‌توان هیچ کدام را در نظر نگرفت بنابراین لازم است بین این دو اجماع ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصفهانی امروز سه‌شنبه – ۲۷ آبان ماه- در ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا که با حضور وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: لازم است در درمان کرونا به کارایی طب سنتی توجه بیشتری داشته باشیم. توانایی متخصصان طب سنتی می‌تواند در کنترل و درمان بیماری کرونا مؤثر واقع شود.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: محدودیت‌هایی که برای تعطیلی اصناف پس از ساعت ۱۸ ایجاد شده است تامین معیشت مردم را با مشکل روبرو می‌کند علاوه بر این نه تنها از شیوع بیماری جلوگیری نکرده بلکه موجب تجمع بیش از حد مردم در این ساعت در خیابان‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: اکنون در کشور بین حفظ سلامت و تامین معیشت مردم تعارضی به وجود آمده است که نمی‌توان هیچ کدام را در نظر نگرفت بنابراین لازم است بین این دو اجماع ایجاد کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: بسیاری از کسبه مستأجر هستند و در صورت تعطیلی با مشکل پرداخت اجاره بها روبرو می‌شوند. بنابراین بهتر است با تشدید نظارت‌های بهداشتی از تعطیلی کسب و کارها جلوگیری کنیم.

کد خبر 456038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.