توسعه گردشگری خرم‌آباد با ساماندهی سراب شهوا

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: با رفع موانع سراب شهوا و طرح بسیار زیبایی که مهندسان و متخصصان بومی برای این مجموعه دارند یک هدیه ارزشمند به مردم شهر خرم آباد تقدیم خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رستم کوشکی در یکصد و بیست و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با تاکید بر ظرفیت‌های گردشگری این شهر اظهار کرد: شهر خرم آباد ظرفیت‌های بسیار بالایی در بحث گردشگری دارد و همین سبب شد در سنوات گذشته این شهر چندین سال به عنوان یکی از هفت شهر برتر گردشگری کشور انتخاب شود.

وی افزود: سراب شهوا یکی از این ظرفیت‌هاست که ساماندهی آن از اولویت‌های دوره پنجم شورای شهر بوده و همدلی و همفکری اعضای آن منجر به ساماندهی بخشی از این منطقه گردشگری شد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد تصریح کرد: یکی از موانع اصلی ساماندهی این سراب املاک وقفی در اختیار سازمان اوقاف است اما امیدواریم با حمایت مجموعه اوقاف بتوانیم این موانع را برداشته و شاهد ساماندهی این جاذبه طبیعی در شهر خرم آباد باشیم.

وی ادامه داد: با رفع موانع سراب شهوا و طرح بسیار زیبایی که مهندسان و متخصصان بومی برای این مجموعه دارند یک هدیه ارزشمند به مردم شهر خرم آباد تقدیم خواهیم کرد.

ضرورت ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در خرم آباد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در شهر خرم آباد گفت: با همت و تلاش می‌شود این شهر را مقصد دلپذیر گردشگری کرد.

زهرا نظری با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و مسائل و مشکلات جامعه و دنیای امروزی افزود: یکی از راه‌های کم کردن این آسیب‌ها رونق اشتغال در جامعه خصوصاً در شهر خرم آباد است.

وی توسعه صنعت گردشگری را یکی از روش‌های اشتغال‌زایی برشمرد و ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های فراوان گردشگری در شهر خرم آباد می‌توانیم با همت و تلاش، این شهر را مقصد دلپذیر گردشگری کنیم و لازمه این امر مهم ایجاد زیرساخت‌های گردشگری است که اگر امروز برای ایجاد آن‌ها تلاش نکنیم به مردم خیانت کرده و باید پاسخگو باشیم.

نظری با اشاره به ضرورت توسعه معابر گردشگری گفت: توسعه معابر گردشگری یعنی توسعه و بهسازی محل عبور گردشگران که امروزه گام بلند مدیریت شهری نیز در این راستا برداشته می‌شود.

کد خبر 455997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.