‏۴۵ طرح فناورانه‬ حوزه پسماند ارائه شد

۲۹۰ شرکت دانش بنیان، فناور و فعال نوآور طرح‌های خود را در حوزه پساب و پسماند را به شرکت‌های بزرگ صنعتی عرضه کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به درخواست‌های متناوب صنایع مختلف از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برای کمک به حل چالش‌های حوزه پساب و پسماند، با حمایت شبکه فن بازار معاونت علمی، نخستین فستیوال نوآوری‌های کاربردی در حوزه پساب و پسماند برگزار شد.

در نخستین فستیوال نوآوری‌های کاربردی در زمینه پساب و پسماند ۲۴۰ شرکت دانش‌بنیان، فناور، خلاق، استارتاپ و تیم‌ها و هسته‌های دانشگاهی به صورت آنلاین حضور یافتند.

با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ پنجاه شرکت‌کننده نیز با حفظ فاصله اجتماعی، به صورت حضوری، در این نشست، حاضر شدند. هفت شرکت، تیم و فعال فناور نیز طرح‌ها و پروژه‌های خود را با حضور نمایندگان صنایع و شرکت‌های سرمایه‌گذار، برای حاضران توضیح دادند.

در حال حاضر با حمایت شبکه فن بازار معاونت علمی، بیش از ۱۰ شرکت فناور و دانش‌بنیان توانسته‌اند با شرکت‌های صنعتی ارتباط برقرار کنند و طرح‌های خود را در زمینه پسماند و پساب‌های صنعتی به آن‌ها عرضه کنند.

با حمایت کارگزاری‌های وابسته به این شبکه، به زودی شرکت‌های بیشتری طرح‌های نوآورانه خود را برای اجرا و جذب سرمایه به شرکت‌های صنعتی ارائه می‌کنند.

کد خبر 455990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.