اعتبارات موجود برای رفع معضل پسماند سراوان کافی نیست

شهردار رشت با بیان اینکه رفع مشکلات سروان نیازمند یک عزم ملی و استانی وسیع است، گفت: اعتبارات تخصیص یافته برای رفع مشکلات زباله و پسماند کافی نیست.

سیدمحمد احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به معضل انباشت زباله در سراوان اظهار کرد: رفع مشکلات سروان نیازمند یک عزم ملی و استانی وسیع است تا با همکاری و همدلی بتوانیم در جهت رفع موانع موجود گام برداریم.

وی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات مربوط به دستگاه‌های زباله سوز، سراوان را در وضعیت بهتری قرار خواهد داد، تصریح کرد؛ در چند روز آینده در خصوص قرارداد تصفیه شیرابه در سروان تعیین تکلیف می‌شود. در این قرارداد باید تصفیه شیرابه به بیش از ۱۰ لیتر در ثانیه برسد و تعهدات پیمانکار شهرداری بررسی شود تا به یک نتیجه‌گیری جامع برسیم.

شهردار رشت با بیان اینکه اعتبارات تخصیص یافته برای رفع مشکلات موجود کافی نیست، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم ظرفیت تولید کود آلی در این منطقه بالا برود تا حجم زباله‌هایی که به منطقه سراوان سرازیر می‌شود، کاهش یابد.

احمدی از قول مساعد رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بابت افزایش اعتبارات لازم برای ساماندهی دستگاه‌های زباله سوز خبر داد و گفت: با اخذ اعتبارات لازم شرکت‌های مربوطه به عملیات اجرایی ادامه خواهند داد.

کد خبر 455973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.