برگزاری جشنواره مجازی کودک و نوجوان در شهر یزد

شهردار یزد گفت: برنامه‌های هفته کودک از ۲۴ تا ۳۰ آبان و همزمان با روز جهانی کودک در این شهر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

جمال‌الدین عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشنواره کودک و نوجوان شهر یزد با شعار «شهر خوب برای بچه‌های خوب» از ۲۴ تا ۳۰ آبان برپا خواهد بود و شامل برنامه‌های متنوعی است که به علت کرونا از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های این جشنواره شامل مسابقات انشا، نقاشی، خلاقیت‌های مهارتی، کتاب و کتابخوانی، وبینارهای تخصصی و برنامه‌های تفریحی برای کودکان و نوجوانان است.

شهردار یزد گفت: پیش‌بینی کرده‌ایم که همه کودکان به فضای مجازی دسترسی نداشته باشند برای همین علاوه بر برگزاری این جشنواره، زمانی که شرایط کشور و شهر یزد از نظر شیوع ویروس کرونا به حالت عادی برگشت برنامه‌هایی را در مناطق و محلات کمتر برخوردار برای کودکان و نوجوانان برگزار خواهیم کرد.

وی از راه‌اندازی اداره شهر دوستدار کودک در معاونت شهرسازی شهرداری یزد خبر داد و عنوان کرد: این شهر به عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک در تیرماه سال گذشته معرفی شد و در صورتی که بتواند امتیاز لازم را کسب کند نماد آن را دریافت خواهد کرد.

عزیزی خاطرنشان کرد: عدالت در برخورداری کودکان از امکانات شهری فارغ از هر جنسیت و نژادی اولویت شهرهای دوستدار کودک است که یزد نیز تلاش می‌کند تا این مهم را محقق سازد.

کد خبر 455916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.