ساخت بزرگترین تقاطع غیرهم‌سطح سمنان/ساماندهی باغ ویلاهای دزفول

در این بسته خبری از آغاز به کار گرمخانه ملایر تا ساخت بزرگترین تقاطع غیرهمسطح استان در شهر سمنان و ممنوعیت حضور شهروندان در آرامستان‌های بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

آغاز طرح نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی در بیرجند

ید الله غلام پور، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از آغاز طرح نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی خبر داد.

ابلاغ اصلاحیه دستورالعمل نحوه تعیین حقوق و مزایای دهیاران

علی قربانی، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ اصلاحیه دستورالعمل نحوه تعیین حقوق و مزایای دهیاران و مسئولین امور مالی و فنی دهیاری‌ها به استانداری‌ها در راستای افزایش حقوق و مزایای دهیاران خبر داد.

آغاز به کار گرمخانه ملایر

حسین بابایی، شهردار ملایر از آغاز به کار گرمخانه شهرداری خبر داد و گفت: شهرداری مکانی را در جوار بوستان معلم برای در امان ماندن افراد بی خانمان و کارتن خواب تدارک دیده تا سرپناهی گرم برای این افراد باشد.

ضدعفونی خیابان‌ها و معابر ساری

همزمان با موج سوم شیوع ویروس کرونا ضدعفونی خیابان‌ها و معابر سطح شهر به همت شهرداری ساری و سازمان‌های تابعه انجام شد.

افزایش سرانه تفریحی ورزشی در قائم‌شهر

عباس صالح‌زاده، شهردار قائم‌شهر از افزایش سرانه تفریحی ورزشی در این شهر خبر داد.‏

افزایش ۲۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شهرکرد

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد با اشاره به ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی گفت: برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در مرکز چهارمحال و بختیاری ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید خریداری می‌شود.

ثبت دوهزار و۲۵۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک

محسن خرمی شریف، شهردار شهرستان قرچک از ثبت ۲۲۵۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک طی ۶ ماهه اول سال ۹۹ در این شهر خبر داد.

ساماندهی باغ ویلاهای دزفول آغاز شد

علی فرهمند پور، سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به درخواست‌های فراوان پیرامون ساماندهی باغ ویلاهای این شهرستان گفت: ساماندهی این اماکن گردشگری آغاز شده و شهرداری دزفول به عنوان متولی تعیین شده است.

ساخت بزرگترین تقاطع غیر همسطح استان در شهر سمنان

مسعود میر شریفی، رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سمنان گفت: عملیات ساخت تقاطع غیر همسطح امام حسن (ع) در این شهر به عنوان بزرگترین سازه در استان سمنان آغاز شد.

ممنوعیت حضور شهروندان در آرامستان‌های بجنورد

ایرج کریمی، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری بجنورد گفت: به دنبال روند صعودی شیوع ویروس همه گیر کرونا حضور شهروندان در آرامستان‌های این شهر تا پایان سال ممنوع خواهد بود.

کد خبر 455873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.