مرگ دلخراش راننده کامیون بر اثر گازگرفتگی در شیراز

دستگیری باطری دزدان خودروهای تهرانی‌ها، تصادف زنجیره‌ای در خیابان ولنجک، کشف ۱۲۵ کیلوگرم تریاک در لرستان، شناسایی ۸۴ صفحه مجازی ترویج خشونت در مازندران، مرگ دلخراش راننده کامیون بر اثر گازگرفتگی در شیراز و دستگیری عاملان سرقت مسلحانه در عنبرآباد کرمان در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو سارق حرفه‌ای لوازم خودرو با ۳۵ فقره سرقت خبر داد و اظهار کرد: از مخفیگاه متهمان ۱۶ عدد باطری خودرو و وسایل سرقتی خودرو دیگری کشف شد.

دوست علی جلیلیان گفت: با وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در محدوده کلانتری ۱۶۰ خزانه بررسی موضوع در دستور کار تیم تخصصی کلانتری خزانه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با حضور مأموران کلانتری در محل‌های سرقت و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد که سرقت‌ها توسط دو مرد جوان در نیمه‌های شب از خودروهایی که ایمنی کمتری دارند انجام می‌شود و متهمان اغلب باطری‌های خودروها را سرقت کرده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی شناسایی مخفیگاه متهمان در دستور کار قرار گرفت، گفت: در رصدهای اطلاعاتی مأموران کلانتری موفق شدند مخفیگاه متهمان را در محدوده خیابان فداییان اسلامی در گاراژ متروکه‌ای شناسایی کنند.

وی ادامه داد: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان اخذ شد، تیمی از مأموران کلانتری خزانه به مخفیگاه متهمان اعزام و ضمن اطمینان از حضور سارقان در مخفیگاهشان در یک عملیات ضربتی هر دو سارق را دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به کلانتری خزانه انتقال دادند.

جلیلیان تصریح کرد: هر دو متهم در کلانتری به سرقت لوازم و قطعات خودرو با همکاری یکدیگر اعتراف و اظهار کردند مرتکب ۳۵ فقره سرقت لوازم خودرو در محدوده‌های نازی آباد، خزانه، شوش و هرندی بوده‌اند، کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

تصادف زنجیره‌ای در خیابان ولنجک تهران

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب از وقوع یک فقره تصادف چند وسیله‌ای در خیابان ولنجک و آسیب به شش سواری خبر داد.

مجید رنجبر گفت: در مسیر خیابان ولنجک خیابان ساسان یک دستگاه کامیون به علت نقص فنی با شش وسیله پارک شده برخورد می‌کند و در این تصادف راننده کامیون که دچار نقص فنی شده بود و قادر به کنترل وسیله خود نبوده با گلف، پژو، لیفان، مزدا، ال نود و ۲۰۶ برخورد می‌کند.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه کارکنان پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام نمودند، رانندگان باید قبل از حرکت حتماً نسبت به رفع نقص فنی خودروی خود اقدام کنند تا دیگر شاهد بروز این حوادث نباشیم.

۱۲۵ کیلوگرم تریاک در لرستان کشف شد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۱۲۵ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در محور خرم‌آباد به بروجرد کشف و ضبط شد.

حاجی محمد مهدیان نسب اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبری مبنی بر انتقال مواد از استان‌های همجوار به لرستان را دریافت کردند و وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات به دست آمده، فردی با همدستی دو نفر و با استفاده از دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ قصد انتقال ماده مخدر تریاک را به لرستان داشت، مأموران پلیس حین کنترل محور مواصلاتی خرم‌آباد به بروجرد در حوالی پل " هرو" دو دستگاه خودروی مظنون شامل خودروی پشتیبان (اسکورت) و حامل مواد مخدر را متوقف و سه نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان توضیح داد: در بازرسی از خودرو حامل مواد مخدر، ۱۲۵ کیلوگرم تریاک کشف شد و متهمان به مراجع قضا ۵ ئی معرفی شدند، همچنین شش ماهه نخست امسال حدود چهار تن و ۵۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در لرستان کشف شده است.

۸۴ صفحه مجازی ترویج خشونت شناسایی در مازندران

عوامل ۸۴ صفحه مجازی ترویج خشونت در مازندران شناسایی شد و رئیس پلیس فتا مازندران از شناسایی عوامل ۸۴ صفحه از ترویج دهندگان خشونت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، توسط کارآگاهان پلیس فتا استان خبر داد.

سامع خورشاد گفت: طی رصدهای انجام شده ۸۴ صفحه و نشانگاه متعلق به اراذل و اوباش و حامیان آن‌ها توسط پلیس فتا شناسایی شدند.

وی افزود: پرونده این افراد برای سیر مراحل قانونی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران معرفی شد.

مرگ دلخراش راننده کامیون بر اثر گازگرفتگی در شیراز

معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: گاز گرفتگی منجر به مرگ راننده یک دستگاه کامیون در بلوار "ولایت" شهرستان شیراز شد.

کاووس محمدی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گازگرفتگی در خودرو، بلافاصله مأموران انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند راننده کامیون برای گرم کردن خود، در داخل خودرو یک عدد پیک‌نیک را روشن کرده که بر اثر آن دچار گازگرفتگی شده و فوت کرده است.

وی با اشاره به اینکه جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشک قانونی شد، ادامه داد: رانندگان وسیله نقلیه به هیچ وجه از روشن کردن پیک نیک و هر نوع وسیله گرمایشی غیر استاندارد برای گرم کردن خودرو استفاده نکنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

دستگیری عاملان سرقت مسلحانه در عنبرآباد کرمان

عاملان سرقت مسلحانه پول و گوشی همراه یک عابر در عملیات مأموران پلیس آگاهی عنبرآباد استان کرمان به دام افتادند و فرمانده انتظامی"عنبرآباد" در این زمینه، اظهار کرد: به دنبال سرقت مسلحانه وجوه نقد و گوشی همراه یک شهروند و اعلام گزارش آن به پلیس، بی درنگ موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

رضا فیروزبخت افزود: با حضور ضربتی مأموران در صحنه جرم و انجام اقدامات اطلاعاتی و چهره نگاری، پنج سارق در این زمینه دستگیر شدند.

وی از جمله جرایم این متهمان را حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز، اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق سرقت مسلحانه، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و قدرت نمایی با سلاح عنوان کرد و ادامه داد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند.

کد خبر 455824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.