توزیع اتوبوس‌های جدید با هدف ارتقای عدالت اجتماعی در محلات اصفهان

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از سری جدید اتوبوس‌ها به محله راران نیز با هدف ارتقای عدالت محوری در محلات شهر اصفهان سهمیه‌ای اختصاص یافت تا مردم به طور متوازن از خدمات حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

امیراحمد زندآور در حاشیه مراسم بهره‌برداری از ناوگان اتوبوسرانی محله راران در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکصد دستگاه اتوبوس از سری جدید اتوبوس‌ها توسط شهرداری اصفهان با قیمت مناسب یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان پیشتر خریداری شده بود که پس از ورود به اصفهان در محلات مختلف شهر توزیع شدند. البته قیمت اتوبوس‌ها چند برابر شده و اکنون هرکدام از این اتوبوس‌ها شش میلیارد تومان ارزش دارد.

وی ادامه داد: امروز در خدمت اهالی محله راران هستیم، اتوبوس‌هایی که قبلاً در این محله بود مشکلات فنی داشتند که از سری جدید اتوبوس‌ها به محله راران نیز با هدف ارتقای عدالت محوری در محلات شهر اصفهان سهمیه‌ای اختصاص یافت تا مردم به طور متوازن از خدمات حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه جهت جلب رضایت شهروندان مناطق حاشیه شهر برنامه‌ای ترتیب دادیم تا با حضور اهالی محله راران اتوبوس را در اختیار آنان قرار دهیم، تصریح کرد: مردم این محله می‌توانند با آسایش، آرامش و به صورت ایمن از این اتوبوس استفاده کنند. راننده‌ها آموزش‌ دیده‌اند و اتوبوس نیز استانداردهای لازم را دارد که افراد سالخورده نیز بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

زندآور با بیان اینکه توسعه حمل و نقل عمومی با هدف ارتقای سطح تامین رفاه ساکنان محلات در اختیار آنان قرار گرفته، گفت: ۲۰ دستگاه از اتوبوس‌های خریداری شده هنوز وارد اصفهان نشده‌ است و توسط کارخانه عقاب‌افشان باید تأمین شود؛ زمانی که این اتوبوس‌ها وارد اصفهان شود، بخش عمده آن در محلات کم‌برخوردار و حاشیه شهر توزیع می‌شود تا مردم این مناطق استفاده کنند.

کد خبر 455767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.