پروژه «باغ کتاب» کرج نیازمند افزایش اعتبار است

شهردار کرج با اشاره به آخرین وضعیت پروژه باغ کتاب کرج، گفت: شهرداری آمادگی دارد در قالب لایحه ای درخواست افزایش اعتبار این پروژه را به شورای شهر ارائه دهد.

به گزارش ایمنا، علی کمالی زاده با اشاره به آخرین وضعیت پروژه باغ کتاب کرج، اظهار کرد: در بودجه امسال حدود دو میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده که بدون شک تا پایان سال جذب خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش اعتبار این پروژه ادامه داد: با توجه به تورم و نوسانات بازار، دو میلیارد تومان حتی کفاف تکمیل فونداسیون این پروژه بزرگ را نمی‌دهد به همین دلیل شهرداری آمادگی دارد در قالب لایحه‌ای درخواست افزایش اعتبار این پروژه را به شورای شهر ارائه دهد تا با تزریق منابع مالی، شاهد تسریع در فرایند تکمیل آن باشیم.

شهردار کرج با بیان اینکه در بودجه امسال ۲۸ پروژه اولویت دار برای شهرداری تعریف شده است، گفت: پیگیر اجرای تمامی این پروژه‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها بعد ابلاغ بودجه باید فرایند قرارداد را در قالب برگزاری مناقصه طی کنند، گفت: برخی از این پروژه‌ها چهار مرتبه به مناقصه گذاشته شده، اما هیچ شرکت کننده ای نداشتند.

کمالی زاده اضافه کرد: در شرایط اقتصادی فعلی دور از تصور نیست روند اجرای سه یا چهار پروژه از پروژه‌های اولویت دار امسال در زمان بندی پیش بینی شده تکمیل نشود.

شهرداری از تاکسی‌داران آسیب دیده از کرونا حمایت می‌کند

وی با اشاره به افزایش جذب بودجه شهرداری طی یک سال گذشته، افزود: در هفت ماه اول سال ۹۷ میزان جذب بودجه عمرانی مصوب تک رقمی بود ولی طی پنج ماه میزان جذب به ۷۵ درصد رسید.

شهردار کرج گفت: در سال ۹۸ هم علی رغم تمام بحران‌های مالی، میزان جذب اعتبارات عمرانی کرج به بیش از ۸۵ درصد رسید.

وی همچنین در دفاع از لایحه بخشودگی شش ماهه عوارض و بهای خدمات تاکسی داران، اظهار کرد: با تصویب این لایحه بخشی از آسیبی که شیوع کرونا به این صنف وارد کرده جبران خواهد شد.

کد خبر 455761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.