اجرای بیش از ۱۲ طرح و پروژه در محدوده ناژوان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: علی‌رغم تمام محدودیت‌های مالی، امسال در محدوده ناژوان بیش از ۱۲ طرح و پروژه ساماندهی و عمرانی اجرا می‌شود.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساماندهی و مناسب‌سازی بوستان‌های ناژوان به عنوان مراکز پر تردد تفریحی شهر اصفهان از دغدغه‌های عمرانی این منطقه بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح بتن سبز در بوستان میرزاکوچک‌خان، تصریح کرد: مناسب‌سازی و ساماندهی معابر پارک میرزاکوچک‌خان با هزینه‌ای بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال اجرا است و تا ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به لزوم توجه به جلب رضایت مردم، گفت: مناسب سازی و ساماندهی معابر پارک زاینده‌رود با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال در مراحل پایانی خود قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح احیای دیوارهای کاهگلی کوچه باغ‌های ناژوان، اظهار کرد: تاکنون ۷۰ درصد طرح مرمت و احیای دیوار و برج‌های باغ پایدار ایرانی به عنوان یکی از ابنیه تاریخی موجود در ناژوان که در طول مسیر تردد شهروندان قرار دارد اجرا شده است.

هاشمیان با اعلام رضایت داشتن شهروندان و گردشگران از آسفالت معابر و خیابان‌های ناژوان، افزود: اجرای لکه‌گیری آسفالت در معابر اصلی و فرعی ناژوان در سال‌های ۹۹ نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: احداث خط کلکتور ناژوان به طول چهار هزار و ۴۰۰ متر و احداث مخزن آب ناژوان با ظرفیت ۱۰۰۰ مترمکعب در شمال ناژوان نیز از پروژه‌های عمرانی بلندمدت ناژوان بوده است که تا کنون بیش از ۱۶ میلیارد ریال هزینه داشته است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان خاطرنشان کرد: طرح‌های مختلف عمرانی دیگری نیز در دست بررسی و مطالعه است که از مهمترین آنها اجرای طرح بازسازی و بهینه‌سازی سازه باغ استوایی و موزه پروانه، جاده سوم سلامت با رویکرد طبیعت محور و احداث ایستگاه آتش نشانی ناژوان خواهد بود.

وی افزود: پروژه تقویت و بهینه‌سازی پل کابلی میرزاکوچک‌خان نیز که سال گذشته اجرا شد به عنوان یک طرح عمرانی موفق در کارنامه معاونت عمران ناژوان وجود دارد.

کد خبر 455742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.