اجرای طرح غربالگری دیابت کارکنان شهرداری سمنان

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان از اجرای طرح غربالگری قند خون کارکنان شهرداری سمنان همزمان با هفته دیابت خبر داد.

محسن مظاهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان با هدف ارائه خدمات سلامت در هفته دیابت اقدام به تست کردن و غربالگری دیابت کارکنان شهرداری می‌کند.

وی افزود: کنترل مطلوب دیابت در کاهش خطر عوارض کووید ۱۹ بسیار تأثیرگذار بوده است. شیوع کووید -۱۹ برای سلامت عموم مردم یک تهدید محسوب می‌شود و افراد مسن و دچار بیماری‌های مزمن پزشکی مانند دیابت، بیشتر در معرض خطر ابتلای بیماری از نوع شدید آن و تجربه عوارض شدید آن قرار می‌گیرند.

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان با اشاره به همکاری گسترده کلینیک امام رضا (ع) نیروی انتظامی استان سمنان در اجرای این طرح، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی شهر در راستای پایش سلامت کارکنان شهرداری، سیاست اصلی مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان است و کلینیک امام رضا(ع) نیروی انتظامی با دارا بودن امکانات گسترده از ظرفیت‌های مهم شهر است که در حال رایزنی جهت استفاده مشترک از خدمات آن برای کارکنان شهرداری سمنان هستیم.

کد خبر 455741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.