پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال از طرف شهرداری به کتابخانه پره‌سر

شهردار پره‌سر گفت: شهرداری در سال جاری مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال به عنوان نیم‌درصد درآمد خود به حساب کتابخانه این شهر واریز کرد.

شهرام شهابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مدیریت شهری در دوره پنجم در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از فعالان در این عرصه اقدامات مناسبی کرده است.

وی افزود: افرادی که کتاب‌های مختلف به ویژه با موضوع شعرهای بومی و محلی چاپ کرده و به شهرداری مراجعه می‌کنند. مدیریت شهری برای حمایت از آن‌ها، یک هزار نسخه از کتاب‌ها را خریداری، در نانوایی‌ها توزیع می‌کند تا در اختیار شهروندان قرار گیرد و یک نسخه از این کتاب‌ها برای قدردانی از پیشکسوتان و معلمان به عنوان هدیه و یادبود به منازل آن‌ها ارسال می‌شود.

شهردار پره سر عنوان کرد: مدیریت شهری در دوره پنجم شورا همواره تلاش کرده است تا نیم درصد درآمد خود را بموقع به کتابخانه پرداخت کند و در سال جاری نیز مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال به حساب این نهاد واریز کرده است.

شهابی یادآور شد: قبل از شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های متنوعی در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی در پره سر برگزار کردیم، اما در حال حاضر به دلیل شیوع این بیماری و وضعیت قرمز این شهر، برگزاری تمامی مراسم‌ها لغو شده است.

وی تاکید کرد: برای ترویج و رونق کتاب و کتابخوانی باید از نویسندگان و ناشران و فعالان این عرصه به لحاظ مالی و معنوی حمایت و تجلیل کنیم.

کد خبر 455699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.