رونمایی از ۱۵۰ محصول فرهنگی اجتماعی به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و دبیر اجرایی نکوداشت روز اصفهان گفت: ۲۱ عنوان محصول بالغ بر ۱۵۰ اثر مختلف در حوزه‌های شهروندی، فرهنگی، اجتماعی و هنری به مناسبت روز اصفهان رونمایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی رشیدی شامگاه یکشنبه_ ۲۵ آبان ۹۹ _در آئین رونمایی از بیش از ۱۵۰ محصول فرهنگی اجتماعی در قالب ۲۱ عنوان، اظهار کرد: اضافه شدن یک مجموعه در حوزه فرهنگی و اجتماعی به پک فرهنگی شهر مسیر جدیدی را پیش روی فعالان فرهنگی اجتماعی شهر قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: امروز نخستین شب از چهار شبی است که محصولات و تولیدات فرهنگی اجتماعی شهرداری را به مناسبت روز اصفهان رونمایی شده است.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه برگزاری این برنامه چهار شب در محل موزه هنرهای معاصر ادامه خواهد داشت، تأکید کرد: مجموع برنامه‌های این چهار شب شامل رونمایی از محصولات شهروندی، گردشگری، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، محصولات در حوزه سلامت و مشارکت‌ها و محصولات معاونت فرهنگی شهرداری است.

وی از اجرای بیش از ۹۰ عنوان برنامه مجازی در روز نکوداشت اصفهان خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت‌های ویژه برای مقابله با بیماری کرونا، معاونت فرهنگی شهرداری این برنامه‌ها را به صورت مجازی با استفاده از تمام ظرفیت‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی همزمان با روز حماسه و ایثار مردم اصفهان آغاز کرده است.

رشیدی خاطرنشان کرد: برنامه‌های روز نکوداشت اصفهان از ۲۵ آبان، همزمان با روز حماسه و ایثار مردم اصفهان آغاز و تا روز یکم آذر ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: اجرای برنامه و فضاسازی شهرداری منطقه هفت در پل ۲۵ آبان، ویژه برنامه "شاهد ناظر" در مجتمع اداری امیرکبیر اصفهان با فضاسازی خاص و متفاوت با بهره گیری از وصایای شهدای عملیات محرم و تصاویر آنها از جمله برنامه‌های ویژه روز ۲۵ آبان است که تلاش شده با اجرای این برنامه‌ها ادای دینی به شهدای گرانقدری شود که جانشان را در راه حفظ ارزش‌ها فدا کردند.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه‌های نکوداشت روز اصفهان در حوزه گردشگری، افزود: شاخص‌ترین برنامه در این بخش به رونمایی از نقشه گردشگری بازار اصفهان اختصاص دارد که اولین نقشه گردشگری بازار در کشور محسوب می‌شود، همچنین تولیداتی در زمینه گردشگری به ۱۲ زبان دنیا رونمایی خواهد شد.

کد خبر 455660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.