حماسه و ایثار در رگ‌های فرزندان اصفهانی تداوم دارد

شهردار اصفهان گفت: حماسه و ایثار تنها متعلق به سال ۶۱ نبوده بلکه همچنان در رگ‌های فرزندان این شهر تداوم دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی شامگاه یکشنبه_ ۲۵ آبان ۹۹ _در آئین رونمایی از بیش از ۱۵۰ محصول فرهنگی و اجتماعی در قالب ۲۱ عنوان، با اشاره به ۲۵ آبان سالروز حماسه و ایثار اصفهان، اظهار کرد: حماسه و ایثار بخش عظیمی از تاریخ و فرهنگ شهر اصفهان است.

وی تأکید کرد: حماسه و ایثار تنها متعلق به سال ۶۱ که توسط فرزندان رشید این شهر اتفاق افتاد، نیست، بلکه حماسه و ایثار در رگ‌های فرزندان این شهر در تمام عرصه‌ها بوده و همچنان وجود دارد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر حماسه فرهنگی جوانان در عرصه فرهنگی و اجتماعی قابل مشاهده است و در قالب مجموعه‌های ارزشمند تقدیم شهروندان می‌شود، ادامه داد: آثار رونمایی شده در موزه هنرهای معاصر به خوبی توانسته بخشی از نیازهای فرهنگی و اجتماعی شهروندان را بیان کند.

وی با بیان اینکه ۲۱ عنوان با ۱۵۰ محصول در حوزه شهروندی ماحصل دستاورد یکسال گذشته جوانان فعال در حوزه فرهنگی بوده است، تصریح کرد: هرکدام از این آثار بیانگر بخشی از مسائل جامعه بوده و گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان را پوشش داده است.

نوروزی خاطرنشان کرد: تداوم این خدمات و اقدامات به عنوان نیاز فوری و حیاتی جامعه می‌تواند به رفع معضلات اجتماعی و فرهنگی کمک کند.

وی خطاب به جوانان فعال در حوزه فرهنگی، گفت: همواره در عرصه فرهنگی حماسه آفرینی کنید تا بخشی از تاریخ شهر اصفهان بشوید.

شهردار اصفهان با بیان اینکه رونمایی از محصولات فرهنگی و اجتماعی در قالب برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» انجام شده است، افزود: در دو هفته اخیر با توجه به شرایط حاد کرونایی این برنامه برگزار نشد، اما با رونمایی از این محصولات بار دیگر از سر گرفته شد.

وی ادامه داد: رونمایی از این محصولات به مدت پنج شب از ۲۵ آبان آغاز شده و تا یکم آذر ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 455656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.