داروخانه محله غفاری اصفهان طعمه حریق شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از ایجاد حریق در یک داروخانه در خیابان آیت الله غفاری اصفهان خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وقوع حادثه حریق در یک داروخانه در خیابان آیت الله غفاری اصفهان در ساعت ۱۵ و سه دقیقه امروز (یکشنبه) به مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان اعلام شد و نیروهای امداد و نجات از ایستگاه ۱۹ به محل این حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان با حضور سریع در محل حادثه، آتش را در کمترین زمان مهار کردند و از نفوذ آتش به دیگر نقاط داروخانه جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تاکید کرد: این حریق مصدومی در پی نداشت و علت حادثه نیز در دست بررسی است.

کاوه آهنگران با اشاره به دیگر حادثه ظهر امروز گفت: در ساعت ۱۱ و ۲۵ دقیقه ظهر امروز (یکشنبه) سقوط یک خانم ۳۰ تا ۳۵ ساله توسط گشت ایمنی به مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان اعلام شد و نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌های یک و ۱۴ به محل این حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان با حضور به موقع در محل حادثه واقع در خیابان طالقانی فرد مصدوم را به طبقه همکف رسانده و وی را تحویل عوامل اورژانس شهر دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: فرد حادثه دیده در زمان تحویل به اورژانس نیمه هوشیار بوده است.

کد خبر 455651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.