احتکار ۳۰۰ تن گندم و جو در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، از کشف ۳۰۰ تُن گندم و جوی احتکار شده به ارزش ۱۱ میلیارد ریال طی بازرسی از یک انبار دپوی کالا توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با هوشمندی بالای خود حین کنترل و رصد انبارهای سطح شهرستان اصفهان از دپوی مقدار بسیار زیادی گندم و جو در یک انبار مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۲۰۰ تُن گندم و ۱۰۰ تُن جو که از مدت‌ها قبل در محل مذکور دپو شده بود، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه انبار مذکور در سامانه انبارهای اداره صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده بوده و موجودی آن نیز در این سیستم ثبت نبود، از محرز بودن احتکار این کالاها خبر داد و گفت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه در این عملیات ۱۱ میلیارد ریال است.

سرهنگ هاشمی‌فر از دستگیری یک فرد متخلف در این رابطه خبر داد و تصریح کرد: انبار مذکور با حکم مقام قضائی پلمب و فرد متخلف نیز همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی احتکار اقلام اساسی و مورد نیاز و مایحتاج عمومی به قصد منفعت طلبی را ظلمی بزرگ در حق مردم و جامعه عنوان کرد و گفت: پلیس قاطعانه با این گونه فرصت طلبان و سودجویان مقابله کرده و از عموم مردم نیز می‌خواهیم که هرگونه اخبار و اطلاعات خود از احتکار کالاها توسط افراد فرصت طلب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به کارشناسان پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 455604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.