ترویج مطالعه و کتابخوانی با پویش «کودک، کتاب، خانواده»

پویش مردمی «کودک، کتاب، خانواده» از سوی اداره فرهنگی اجتماعی منطقه چهار شهرداری اصفهان به مناسبت روز کتاب برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از راه‌های مؤثر ترویج مطالعه، گفتگو درباره کتاب‌هاست به ویژه گفتگوی جمعی که از جمله مؤثرترین این راه‌ها، گفتگو در جمع خانواده است. پویش مردمی «کودک، کتاب، خانواده» در همین راستا از علاقه مندان دعوت می‌کند تا درباره کتاب یا کتاب‌هایی که مطالعه آن‌ها برایشان دغدغه ایجاد کرده سخن بگویند. دوستداران کتاب می‌توانند با بیان دیدگاه خود درباره کتابی که دوست دارند، دریچه‌ای به روی دیگران بگشایند و از دریچه‌های گشوده به جهان بنگرند.

این پویش از سوی اداره فرهنگی اجتماعی منطقه چهار شهرداری اصفهان به مناسبت روز کتاب برنامه‌ریزی شده است که فرصتی است برای خانواده‌ها و کودکان تا استدلال و دیدگاهشان را آزادانه درباره کتاب منتخب خود با دیگران به اشتراک بگذارند.

علاقه مندان برای معرفی کتاب، تصویر روی جلدکتاب را به مخاطب نشان دهند و در بخش گفتگوی جمعی، خانواده می‌توانند راجع به کتاب انتخابی خود صحبت کرده و فایل صوتی آن را ارسال کنند.

گفتنی است؛ مهلت ارسال معرفی‌ها تا ۴ آذر در نظر گرفته شده که به ۲۰ نفر از بهترین آثار ارسالی پس از داوری جوایز ارزشمندی تعلق خواهد گرفت.

کد خبر 455575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.