پروژه میدان جمهوری کرج همچنان تعطیل است

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: با توجه به مسائل مطرح شده و بنا به درخواست شورای شهر اجرای پروژه زیرگذر میدان جمهوری برای ۲۰ روز متوقف شده است.

به گزارش ایمنا، عسگر نصیری با اشاره به متوقف شدن عملیات اجرای پروژه زیرگذر میدان جمهوری اظهار کرد: برای ادامه این پروژه نظرات و پیشنهادات کارشناسان مربوطه را دریافت و در نهایت نتیجه نهایی را آماده و به شورای شهر ارائه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: کلیات طرح‌های شهرداری طرح تفصیلی دارند و این آن معناست که این طرح‌ها در امور زیربنایی کشور بررسی شده و به تأیید رسیده اند.

نصیری یادآور شد: در رابطه با پروژه جمهوری مشکلی برای اجرای طرح وجود نداشت، اما با توجه حساسیت‌های به وجود آمده تصمیم بر این شد تا اجرای پروژه را شفاف و با دریافت نقطه نظرات موافقان و مخالفان ادامه دهیم.

وی اظهار کرد: برای اجرای این پروژه هر مدرک و پیوستی که لازم باشد اخذ خواهیم کرد هرچند در اجرای دیگر پروژه‌ها در حین روند عملیات پیوست‌های لازم را اخذ خواهیم کرد؛ با این تفاسیر پروژه همچنان مسکوت مانده است و برای اجرای آن منتظر اعلام مسئولان مربوطه خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در کرج گفت: از ابتدای سال تا کنون ۲۰۰ هزار تن آسفالت در معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی شهر توزیع شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 455535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.