سمنان در راه دستیابی به شهر پایتخت کتاب ایران

شهردار سمنان گفت: اجرای هفت برنامه مصوب در راستای دستیابی به پایتخت کتاب ایران از سوی شهرداری سمنان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد ناظم رضوی در مراسم رونمایی از طرح‌های کتابخوانی شهرداری سمنان، اظهار کرد: انگیزه دستیابی به برند پایتخت‌ کتاب، انگیزه‌ای برای تلاش مضاعف شهرداری‌ها در حوزه کتاب و کتابخانه است.

وی با اشاره به طرح‌های مصوب شده در زمینه دستیابی به پایتخت کتاب ایران گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها۲۰ برنامه مصوب در این زمینه با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه پایتخت کتاب برنامه‌ریزی شد که هفت برنامه مربوط به شهرداری سمنان است که به صورت مشترک یا به صورت اختصاصی اجرا خواهد شد.

شهردار سمنان افزود: کتابخانه الکترونیکی دانوش، شبکه مردمی کتاب (نامک)، جمعه بازار کتاب سمنان، سامانه تکا (توزیع کتاب الکترونیک) و طرح بازیافت کتاب از مهم‌ترین برنامه‌هایی بود که رضوی به آنها اشاره داشت.

ناظم‌رضوی اظهار امیدواری کرد: با اجرای این طرح‌ها توسط شهرداری و  سازمان‌ها، سمنان در سال‌های آینده به عنوان یکی از شهرهای مؤثر، فعال و با انگیزه در حوزه کتاب و کتابخوانی معرفی شود.

کد خبر 455534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.