بهره‌برداری از میدان شهدای هسته‌ای تا نوروز ۱۴۰۰

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: بهمن ماه سال‌جاری آزادسازی میدان شهدای هسته‌ای به اتمام می‌رسد و تا پایان سال جاری طرح مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

رضا اخوان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از جمله پروژه‌های اصلی منطقه چهار تکمیل طرح‌های نیمه تمام باقی مانده از سال‌های قبل به اهتمام شورای شهر و شهردار است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به پروژه میدان شهدای هسته‌ای و خیابان‌های منتهی به آن اشاره کرد.

وی افزود: تا پایان سال گذشته ۴۰ هزار مترمربع آزادسازی میدان شهدای هسته‌ای انجام شد و با اجرای خیابان‌سازی از سوی سازمان عمران، نوروز ۹۹ پروژه تحویل شهروندان شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان با بیان اینکه بیشترین فعالیت عمرانی و انرژی و اعتبار منطقه در این پروژه صرف می‌شود، گفت: خیابان سلمان فارسی در اطراف میدان شهدای هسته‌ای با ۷۰۰ متر طول و ۶۰ متر عرض کامل اجرایی و روشنایی هم کامل شده است.

وی با اشاره به احداث دو خیابان دیگر در اطراف این میدان، گفت: این خیابان‌ها تا چند ماه آینده و با توجه به شرایط اقتصادی تکمیل می‌شود.

اخوان تصریح کرد: خیابان ارغوانیه تا تقاطع رضوان نیز در حال آزادسازی است و بخشی توسط مواد قانونی هشت و ۹ تا ماه آینده به اتمام می‌رسد که در آذرماه ماه عملیات اجرایی آغاز و تا اواخر سال تقدیم شهروندان می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از خیابان‌های در مسیر میدان شهدای هسته‌ای که به عنوان یکی از ابرپروژه‌های منطقه به شمار می‌رود خیابان روشن‌دشت به طول ۵۰۰ متر است، ادامه داد: با توجه به مغازه‌های ریزدانه و تجاری عملیات آزادسازی این طرح هم با سختی رو به رو است ولی ۳۰ درصد توافق‌ها صورت گرفته و بخشی هم از طریق مواد قانونی انجام می‌شود.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان افزود: اگر موانع این طرح برداشته شود، احداث خیابان روشن دشت تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد.

کد خبر 455507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.