محبوبیت ستاره کره‌ای در سه قاره

سُون هیونگ مین ستاره کره ای تاتنهام با نمایش های درخشانش در آسیا، اروپا و آمریکای جنوبی محبوبیت خاصی کسب کرده است

به گزارش خبرنگار ایمنا، هیچ آدمی در دنیا نمی‌تواند با قاطعیت بگوید پایان مسیری که دارد می‌رود به کجا ختم می‌شود. هیچ کس نمی‌تواند تضمین کند کاری که می‌کند برایش چه چیزهایی به ارمغان می‌آورد.

به "سُون هیونگ مین" ستاره کره‌ای و تأثیر گذار تاتنهام نگاه کنید. اگر از او بپرسید از کودکی آرزوهایت چه بوده است شاید بگوید دوست داشتم بهترین بازیکن تاریخ کره شوم. شاید اصلاً رؤیای بهترین آسیایی تاریخ را هم دیده است، اما هرگز به این فکر نکرده که یک جایی کیلومترها دورتر از کشورش در قلب یک ملت دیگر جا بگیرد؛ انگلیس.

جالب است نه؟! انسان‌ها برای بسیاری از اتفاقات منتظر می‌مانند، اما عجیب‌ترین چیزها ممکن است برای هر کدام از آن‌ها پیش بیاید. سون سال ۲۰۱۸ با امید و آرزو پایش را به روسیه گذاشت؛ جام جهانی بود و با تیم ملی کشورش در گروهی قرار بود بازی کنند که قهرمان دوره قبل در آن حضور داشت.

اولش با خودش فکر می‌کرد اگر قرار است معجزه‌ای رخ بدهد باید در همین دو بازی اول اتفاق بیفتد در غیر این‌صورت در بازی آخر همه می‌دانند که آنها هیچ شانسی مقابل آلمان ندارند. آنها در دو بازی اول شکست خوردند و دیگر شانسی برای صعود نداشتند و فقط باید از حیثیتشان دفاع می‌کردند. باورنکردنی‌ترین اتفاق ممکن در بازی آخر رقم خورد. آن‌ها قهرمان جهان را شکست دادند و باعث حذف یکی از بزرگان تاریخ شدند.

وضعیت برای کره‌ای‌ها تفاوت آنچنانی نکرد. در فرودگاه با پرتاب تخم مرغ و بالشت از آن‌ها پذیرایی شد و همه مجبور به عذرخواهی شدند اما برای "سُون" قضیه کمی جالب شد. در یک قاره دیگر او به یک قهرمان تبدیل شد. مکزیکی‌ها که به لطف درخشش ستاره‌ی آسیایی به جای ژرمن‌ها به دور بعد رفتند عاشق جوان کره‌ای شدند. قهرمان شرقی درست است که نتوانسته بود هموطنانش را خوشحال کند، اما در یک قسمت دیگر از کره خاکی باعث وقوع یک معجزه شده بود.

سُون در آلمان به واسطه‌ ۵ سال حضور مؤثر در بوندسلیگا محبوبیت پیدا کرد بود و در لندن دارد به یکی از ستارگان ماندگار تاریخ تاتنهام تبدیل می‌شود و اگر به همین روند ادامه دهد به محبوبیت روزافزونش در آسیا هم اضافه می‌شود.

بین همه‌ اینها اما عشق و علاقه‌ مردم مکزیک به او جذاب‌ترین چیزی می‌تواند باشد که برایش اتفاق افتاده است.

کد خبر 455493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.