آغاز دوباره فعالیت بنیاد شهرکردشناسی

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شهرکرد از تمهیدات این سازمان برای آغاز دوباره فعالیت بنیاد شهرکردشناسی خبر داد.

رضا ریاحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بنیاد شهرکردشناسی دیگر فعالیت نمی‌کند، اما امسال قصد داریم مجدداً آن را راه‌اندازی کنیم.

وی  افزود: به این منظور سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شهرکرد با سازمان عمران و بازآفرینی توافق کرده تا ساختمانی در کوچه نشاط شهرکرد که متعلق به سازمان عمران و بازآفرینی است در اختیار سازمان فرهنگی قرار گیرد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شهرکرد تاکید کرد: اگر این اتفاق بیفتد، بنیاد شهرکرد شناسی، موزه اسناد شهرکرد، برخی NGOها و یک گالری در آنجا فعالیت می‌کنند؛ اما در حال حاضر سازمان عمران این ساختمان را به ما تحویل نداده است.

ریاحی اضافه کرد: این مرکز به عنوان فرهنگسرای نشاط شهرکرد و دومین فرهنگسرای شهرداری این شهر خواهد بود.

وی با بیان اینکه در بنیاد شهرکردشناسی اقداماتی مانند تدوین دانشنامه شهرکرد انجام می‌شود، تصریح کرد: این دانشنامه شامل مباحث گسترده ای است و بخشی از آن به فرهنگ مردم شهرکرد و آداب و رسوم آنان می‌پردازد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شهرکرد اظهار کرد: از علت جمع آوری بنیاد شهرکردشناسی خبر ندارم و در حال حاضر علت توقف کار این است که ساختمان توسط سازمان عمران و بازآفرینی به ما تحویل نشده که باید این سازمان به کار واگذاری خود سرعت دهد.

کد خبر 455473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.