گوشی سامسونگ گلکسی A12  چه زمانی عرضه می‌شود؟

گوشی سامسونگ گلکسی A12 ، جانشین گوشی گلکسی A11 با شماره مدل SM-A125F در Geekbench مشاهده شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لیست Geekbench نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ گلکسی A12 به تراشه مدیاتک Helio P35 مجهز می‌شود و یک مدل آن دارای حافظه رم سه گیگابایتی خواهد بود. گزارشات منتشر شده حاکی است که حافظه داخلی این گوشی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی است. گوشی هوشمند A12 به اندروید ۱۰ مجهز است و امتیاز ۱۶۹ تک هسته‌ای و ۱۰۰۱ چند هسته‌ای را دریافت کرده است.

دوربین سلفی گوشی مذکور دارای سنسور هشت مگاپیکسلی است. به نظر می‌رسد این محصول از نمایشگر LCD و دوربین پشتی سه گانه بکار رفته در گوشی گلکسی A11 برخوردار است، اما احتمالاً ظرفیت باتری گوشی جدید بیشتر خواهد بود. ظرفیت باتری گوشی گلکسی A11، چهار هزار میلی آمپر ساعت است و از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

به نظر می‌رسد گوشی جدید گواهینامه NFC را دریافت کرده است و در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و قرمز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هنوز زمان دقیق عرضه این گوشی مشخص نشده است، اما پیش بینی شده است که در اواخر سال ۲۰۲۰ یا اوایل سال ۲۰۲۱ در اختیار کاربران قرار گیرد. گوشی گلکسی A12 قطعاً یکی از گوشی‌های اقتصادی سامسونگ است که با سخت افزار میان رده عرضه می‌شود.

کد خبر 455460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Dorsa IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    9 2
    این موبایل خیلی خوبه من ۳ روز دیگه دارم میگیرم یعنی پنجشنبه ی همین هفته به نظر من رنگ مشکی خیلی بهتره با قرمز