ساماندهی مسافربرهای شخصی گرگان/ ثبت نام تاکسیرانان متقاضی نوسازی ناوگان فرسوده

در این بسته خبری از ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد شاهرود و ۶ شهرستان تا صدور مجوز تاسیس شهرداری در شهر جدید رضوان و ثبت ۷۲۹ فقره حادثه و سوانح در یاسوج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی آستارا

غلامرضا مصاحب، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا گفت: ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی با ثبت روزانه فعالیت تاکسی تلفنی‌ها، رفع ترافیک و ترددهای غیرضروری و تدوین شرایط مسافران بین راهی در دستور کار است و رانندگان با این طرح همکاری کنند.

ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد شاهرود و ۶ شهرستان

رزمایش ضدعفونی بیمارستان‌ها، معابر و اماکن پرتردد در شاهرود و شش شهر این شهرستان به همت سپاه، بسیج، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، شهرداری و جهاد کشاورزی شاهرود آغاز شد.

طرح «محله طیبه» در شهر الوند اجرا می‌شود

روح الله احمدزاده کرمانی، شهردار الوند گفت: طرح «محله طیبه» با هدف توزیع عادلانه خدمات شهرداری و رفع دغدغه‌های ساکنان محلات در مناطق مختلف شهر انجام می‌شود.

تقویت تجهیزات خودرویی شهرداری باشت

لطف الله موسوی، شهردار باشت گفت: یک دستگاه خودروی نیسان آتش نشانی و یک دستگاه خودروی نیسان بالابر به تجهیزات خودرویی شهرداری باشت افزوده شد.

ساماندهی مسافربرهای شخصی گرگان

کمال غریبی، سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان از افزایش نظارت‌ها و کنترل بر ناوگان حمل و نقل عمومی شهری با کمک پلیس راهور شهرستان خبر داد.

ایمن‌سازی کانال آب ری - ورامین

حسین ترکاشوند، شهردار قیام دشت گفت: ۲۵۰ متر از طول پیرامون کانال ری - ورامین در حریم شهر قیام دشت با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نرده‌گذاری و ایمن‌سازی شد.

صدور مجوز تأسیس شهرداری در شهر جدید رضوان

بر اساس مکاتبه وزیر کشور با استاندار سمنان، تأسیس شهرداری در شهر جدید رضوان بلامانع اعلام شد.

تبدیل وضعیت ۲۱ کارگر معلول شهرداری سنندج

تعدادی از کارگران قرارداد حجمی شهرداری سنندج که با معرفی بهزیستی در شهرداری کار می‌کنند، تبدیل وضعیت شدند.

آغاز ثبت نام تاکسیرانان متقاضی نوسازی ناوگان فرسوده

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از فعال بودن سایت نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی برای متقاضیان ثبت نام تاکسی‌های سمند و پژو با قیمت جدید خبر داد.

ثبت ۷۲۹ فقره حادثه و سوانح در یاسوج

محمد رستمی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۲۹ فقره حادثه و سوانح در یاسوج ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۹ فقره کاهش یافته است.

اجرای تقاطع غیر هم‌سطح ورودی بوشهر شتاب می‌گیرد

حسین صالحیان، شهردار بندر بوشهر گفت: در پی تعامل صورت گرفته با پیمانکار، روند اجرای تقاطع غیر هم‌سطح ورودی این شهر که اکنون تنها ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، شتاب می‌گیرد.

کد خبر 455441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.