اهدای چهار هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی گلپایگان

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان گلپایگان گفت: امسال در جشنواره «بحار کتاب، انوار دانایی» چهار هزار جلد کتاب به شش کتابخانه‌ عمومی شهرستان گلپایگان اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا احمدی امروز -شنبه ۲۴ آبانماه- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری تجمعات برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در بستر مجازی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری ۶۵ برنامه در شهرستان گلپایگان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و افزود: دیدار مجازی با نویسندگان، مسابقات نقاشی و خلاقیت، قصه گویی برای کودکان، برگزاری نشست‌های کتابخوانی، نقد کتاب، برگزاری نمایشگاه کتاب و تولید محتوای برتر توسط کتابداران از عناوین برنامه‌ها است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان گلپایگان از برگزاری مسابقه کتابخوانی پیامبر رحمت با همکاری اعضای کتابخانه‌های شهرستان خبر داد و افزود: برگزاری این مسابقه برگرفته از کتاب سیره پیامبر با نگاهی به قرآن کریم اثر حجت الاسلام قرائتی انجام می‌شود.

احمدی از راه‌اندازی واحد صحافی کتابخانه آیت الله محمدی گلپایگانی با هدف تسریع در آماده سازی و بهسازی کتاب‌های آسیب دیده کتابخانه‌های شهرستان در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

وی تصریح کرد: در کتابخانه شهرستان گلپایگان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی عضویت رایگان برای علاقه‌مندان مهیا شد تا با مراجعه به سایت به صورت آنلاین ثبت نام و از خدمات رایگان مراکز استفاده کنند.

وی از تمدید جشنواره «بحار کتاب، انوار دانایی» به مدت یک ماه و نیم دیگر خبر داد و گفت: امسال در این جشنواره چهار هزار جلد کتاب به شش کتابخانه عمومی شهرستان اهدا شده است.

کد خبر 455429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.