ویژه برنامه‌های گرامیداشت حماسه ۲۵ آبان برگزار می‌شود

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: به منظور آشنایی بیشتر مردم با ۲۵ آبان روز حماسه ایثار و شهادت مردم اصفهان برنامه‌هایی تدارک دیده شده که با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا ویروس اجرای آنها به نوعی متفاوت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر شاطوری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ویژه برنامه "شهید کوچه ما روشنایی شهر است" با محوریت شناسایی و معرفی شهدای عملیات محرم روز ۲۵ آبان منطقه هفت شهرداری اصفهان و آذین بندی محله‌های آنها برنامه ریزی شده که تا مردم محله بیشتر با شهدای منطقه زندگی آنان آشنا شوند.

وی افزود: به دلیل وجود میدان ۲۵ آبان در منطقه هفت شهرداری اصفهان از پل چمران تا خیابان شهدا نیز با عکس شهدا و معرفی آنها آذین بندی شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان ادامه داد: به مناسبت حماسه سازی اصفهانی‌ها در این روز، دیوار پازلی روی عرشه پل ۲۵ آبان نیز با عنوان روز حماسه مردم اصفهان رونمایی شد.

شاطوری با بیان فعالیت‌های این شهرداری در حوزه فضای مجازی افزود: کلیپ و موزیک شعر اجتماعی در مورد شهدای این روز، کلیپ سه دقیقه‌ای محتوایی و هویتی در مورد ماجرای ۲۵ آبان، تیزرهای ۳۴ ثانیه‌ای با محتوای شهیدان ۲۵ آبان همراه با وصیت نامه‌هایشان از جمله فعالیت‌های مجازی منطقه هفت شهرداری اصفهان در این روز است.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای تماشای ویدئوها و دستیابی به برنامه‌های اجرا شده می‌توانند به صفحه اینستاگرامی اصفهان فرهنگ مراجعه کنند.

کد خبر 455411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.