توقیف ۳۹ میلیارد ریال تجهیزات دندانپزشکی

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله تجهیزات پزشکی قاچاق به ارزش ۳۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر، اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان "اصفهان" حین گشت‌زنی در خیابان "هزارجریب" به یک سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی گفت: پس از هماهنگی‌های لازم از این خودرو بازرسی شد که ۳ هزار و ۹۵۰ ایمپلنت دندانپزشکی خارجی و ۴۱۸ بسته ماسک پزشکی خارجی کشف شد.

سرهنگ هاشمی‌فر با اشاره به اینکه راننده مدارک گمرکی و قانونی مربوطه را ارائه نداد و خودرو و محموله قاچاق آن توقیف شدند، بیان داشت: کارشناسان مربوطه ارزش تجهیزات پزشکی قاچاق را ۳۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که ارزش ایمپلنت‌های کشف شده ۳۹ میلیارد ریال و ماسک‌های پزشکی ۲۰۰ میلیون ریال اعلام شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه ورود و توزیع کالای قاچاق باعث رکود اقتصادی و تورم و افزایش بیکاری در کشورمان می‌شود که نیروی انتظامی در این رابطه تمام توان خود را به کار بسته و اجازه فعالیت به مفسدان اقتصادی جامعه را نخواهد داد و با این افراد برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

کد خبر 455406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.