بسیج امکانات شهرداری تبریز برای اعمال محدودیت‌های کرونایی

شهردار تبریز گفت: تمام مناطق دهگانه شهرداری تبریز به همراه سازمان آتش نشانی در راستای اجرای محدودیت‌های جدید ستاد مقابله با کرونا پای کار آمده‌اند.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین باهر اظهار کرد: مصوبات جدید ستاد مبارزه با کرونا در راستای افزایش حساسیت پذیری شهروندان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی با بیان اینکه افزایش آمار بیماران کرونایی نشان دهنده عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان است، افزود: در راستای مصوبات و محدودیت‌های جدید کرونایی مثل کاهش ساعت فعالیت اصناف شهرداری تبریز با مناطق ده‌گانه خود پای کار آمده و به شکل جدی با اطلاع رسانی و آگاهی دهی از طریق به صدا در آوردن آژیر هشدار برای کاهش آمار ابتلاء به کرونا تلاش می‌کند.

شهردار تبریز تصریح کرد: همچنین ضد عفونی محل‌های تجمع شهروندان و نقاط پر تراکم شهری نیز در دستور کار قرار دارد.

شهین‌باهر با اشاره به احتمال بهره گیری از توان سایر دستگاه‌ها در رعایت دستورالعمل‌ها، گفت: تلاش داریم برای مانورها همانند دوره‌های پیش از تمام دستگاه‌ها مثل سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر و… کمک بگیریم.

وی تاکید کرد: امیدوارم این اقدامات باعث شود آمار کرونا کاهش یابد و مردم کرونا را جدی گرفته و به خود و سایر شهروندان خود رحم کنند تا با کاهش آمار تلفات کرونا، نیاز نباشد سایر دستگاه‌ها پای کار بیایند.

کد خبر 455398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.