برگزاری دوره‌های ضمن خدمت مجازی در شهرداری مشهد

مدیر کل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد گفت: با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا از ابتدای سال جاری و به جهت حفظ سلامت سرمایه های انسانی شهرداری، دوره های مدیریتی ضمن خدمت به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، هدی پیروی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۴۰۰ عنوان دوره آموزشی تخصصی، بیش از یکصد دوره عمومی و ۲۰ عنوان دوره مدیریتی ضمن خدمت در سال ۱۳۹۹ با روش‌های مجازی برگزار شده است.

وی در خصوص برخی از سرفصل‌های کارگاهی و یا بازدیدهای میدانی که الزاماً به صورت حضوری برگزار می‌شود، افزود: تمامی پروتکل‌های بهداشتی اعم از استفاده از ماسک، مواد ضدعفونی کننده، رعایت فاصله مناسب اجتماعی و محدودیت تعداد شرکت کنندگان منطبق با ابلاغیه‌های ستاد کرونا به صورت کامل رعایت می‌شود.

مدیر کل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد از دوره‌های توانمندسازی ویژه مدیران شهرداری در سال جاری نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود که در این بین در تعداد محدودی از جلسات رفع اشکال و تکمیلی حضوری، تمامی نکات بهداشتی و فاصله گذاری ها رعایت و از ورود فراگیران بدون ماسک به محل برگزاری جلسات ممانعت خواهد شد.

پیروی خاطرنشان کرد: همچنین از تمامی مدیران قبل از ورود به کارگاه تب سنجی انجام شده و تمامی امکانات و تجهیزات محل برگزاری قبل و بعد از هر دوره آموزشی ضد عفونی می‌شود.

کد خبر 455391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.