آغاز ثبت نام تاکسیرانان متقاضی نوسازی ناوگان فرسوده

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از فعال بودن سایت نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی برای متقاضیان ثبت نام تاکسی‌های سمند و پژو با قیمت جدید خبر داد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: طبق بخشنامه صادره از اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده با امکان ثبت نام و انتخاب تاکسی‌های سمند ef۷ و پژو ۴۰۵ با سطح آلایندگی یورو ۵ در سامانه نوسازی ناوگان (طرح ستاد) آغاز شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر امکان ثبت نام تاکسی پژو با قیمت ۱۰۴ میلیون ۹۵۱ هزار تومان میلیون تومان و تاکسی سمند با قیمت ۱۱۸ میلیون و ۷۳۷ هزار تومان به شرط اسقاط یک عدد تاکسی فرسوده در سایت فراهم است و متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند به واحد نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سازمان تاکسیرانی مراجعه نمایند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: با توجه به محدودیت منابع مالی، صرفاً برای اسقاط ۳۰ عدد تاکسی پیکان فرسوده بر اساس اولویت مراجعه، وام ۴۰ میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه توسط سازمان تاکسیرانی به متقاضیان ارائه خواهد شد.

عرشیان تصریح کرد: خودروهای مشمول این طرح باید پایین‌تر از مدل سال ۱۳۸۸ باشند و اولویت نیز با تاکسی‌های فرسوده پیکان خواهد بود.

وی گفت: متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانند با واحد نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی به شماره ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۰۳ تماس حاصل کنند.

کد خبر 455387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.