آمار کرونا کردستان ۲۴ آبان؛ ۸فوتی و ۲۴۷ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا بیست و چهارم آبان ماه را تشریح کرد.

فرزین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کردستان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز – شنبه بیست و چهارم آبان ماه- اظهار کرد: در حال حاضر ۸۰۷ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد ۴۲۲ نفر در شهرستان سنندج، ۸۷ نفر در شهرستان مریوان، ۷۵ نفر در شهرستان سقز، ۴۱ نفر در شهرستان قروه، ۴۱ نفر در شهرستان بیجار، ۴۵ نفر در شهرستان کامیاران، ۲۰ نفر در شهرستان دیوان دره، ۶۵ نفر در شهرستان بانه، سه نفر در شهرستان دهگلان و هشت نفر در شهرستان سروآباد هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۷ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کرمان بستری شده‌اند، ادامه داد: هم اکنون ۱۱۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان کردستان بستری هستند.

رضایی تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کردستان را هشت نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در این استان به ۸۰۱ نفر رسید.

وی اظهار کرد: از تعداد کل موارد فوتی در استان کردستان، ۲۹۰ نفر در شهرستان سنندج، ۷۱ نفر در شهرستان مریوان، ۱۴۹ نفر در شهرستان سقز، ۵۷ نفر در شهرستان قروه، ۳۹ نفر در شهرستان بیجار، ۵۸ نفر در شهرستان کامیاران، ۴۸ نفر در شهرستان دیوان دره، ۷۲ نفر در شهرستان بانه، ۱۵ نفر در شهرستان دهگلان و دو نفر در شهرستان سروآباد بوده است.

به گزارش ایمنا، طی آخرین آمار و اطلاعات اعلامی بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت استان کردستان هم اکنون در وضعیت قرمز بیماری قرار دارد.

کد خبر 455383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.