فرش قرمز مدیریت شهری لنگرود برای سرمایه‌گذاران

شهردار لنگرود با برشمردن موقعیت‌های ویژه گردشگری و توریستی این شهر گفت: لنگرود برای جذب سرمایه‌گذار کاملاً آماده است.

سید مهدی رجایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پل خشتی لنگرود به عنوان معروف‌ترین بنای تاریخی و نماد این شهر در دوران صفویه از آجر و ساروج بر روی رودخانه لنگرود که از یکی از آبراهه‌های سفیدرود سراریز می‌شود و از مرکز شهر لنگرود عبور می‌کند، ساخته شده و محله‌های قدیمی «فشکالی محله» و «راه پشته» را به یکدیگر متصل می‌کند.

وی افزود: توسعه جاذبه‌های گردشگری و احیای بافت تاریخی و تبدیل آن به مکانی برای حضور گردشگران در اولویت شهرداری و شورای اسلامی شهر دوره پنجم بود و در این راستا مدیریت شهری در محوطه پل خشتی که به عنوان هویت شهر به شمار می‌رود، در قالب طرح بازآفرینی، در فازهای مختلف اقداماتی را در محدوده و محوطه پل انجام داده و دو ضلع آن را احیا و همچنین پروژه سنگ فرش میدان انقلاب (فلکه اصلی) اجرا کرده است. و در ادامه نیز تغییر المان موجود در میدان و محوطه بازسازی شده پل خشتی در دستور کار قرار دارد.

شهردار لنگرود یادآور شد: در حال حاضر لایه روبی رودخانه لنگرود به پایان رسیده و بخشی از طرح اسکله قایق‌های تفریحی برای شهروندان و مسافران توسط شهرداری اجرا شده است.

رجایی عنوان کرد: پل خشتی در کنار سایر جاذبه‌های گردشگری همچون آب چالکی، لیلاکوه و مجموعه تفریحی و توریستی پارک فجر لنگرود ظرفیت و فرصت بسیار خوبی برای جذب علاقه مندان به سرمایه گذاری در این منطقه ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: افرادی که تمایل به سرمایه گذاری در شهر لنگرود را داشته باشند، شهرداری و شورای شهر با آغوش گرم از آن‌ها استقبال می‌کند.

کد خبر 455363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.