کاهش دو ساعته فعالیت اتوبوسرانی در اصفهان

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، از امروز _شنبه ۲۴ آبان ۹۹_ ساعت فعالیت اتوبوسرانی به مدت دو ساعت کاهش یافته است.

سید عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، از امروز و تا اطلاع ثانوی ساعت فعالیت و سرویس‌دهی اتوبوس‌‎های شهر از ۵:۳۰ صبح تا ۲۰ شب است.

وی افزود: تا روز گذشته زمان سرویس‌دهی اتوبوسرانی اصفهان به شهروندان از ساعت ۵:۳۰ صبح تا ۲۲ شب بود که به دلیل شرایط ایجاد شده مصوبات ستاد کرونا دو ساعت کاهش زمان در سرویس دهی صورت گرفت.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: تمام ناوگان فعال بخش دولتی و خصوصی اتوبوسرانی اصفهان هر شب پس از اتمام خدمات‌رسانی در سه توقفگاه توسط ۱۰ نفر نیروی متخصص با استفاده از محلول‌های ویژه ضدعفونی می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسافران اتوبوس، به شهروندان عنوان کرد: هنگام استفاده از خدمات اتوبوس محلول‌های ضدعفونی کننده همراه خود داشته باشند.

روحانی با بیان اینکه استفاده از ماسک توسط مسافران در اتوبوس‌های شهر اجباری است، در غیر این صورت از سوار شدن آنها ممانعت خواهد شد، افزود: در راستای حفظ سلامت مسافران و رانندگان با استفاده از کاورهای پلاستیکی، فضای کابین رانندگان اتوبوس از مسافران جدا شده است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند برای اعلام انتقادات یا پیشنهادات خود با شماره روابط عمومی ۰۹۰۱۸۷۰۷۷۰۰ تماس گرفته و یا به کانال‌های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در شبکه‌های اجتماعی به نشانی busofisfahan@ مراجعه کنند.

کد خبر 455351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    0 0
    مگه ندیدید تهران با کاهش ساعت فعالیت مترو و اتوبوس چی شد؟ کاش انسانهای عاقل تصمیم گیرنده بودند.