بارش ها در غرب و جنوب اصفهان ادامه می‌یابد

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی با اشاره به تداوم کاهش دما در سطح استان اصفهان، گفت: بارش های پراکنده غرب و جنوب استان را از شامگاه یکشنبه فرا می‌گیرد.

مژگان امیر امجدی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم جوی به نسبت ناپایدار در سطح استان اصفهان است از این رو آسمان بسیاری از مناطق استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه غبار صبحگاهی پدیده غالب مناطق مرکزی و کلان شهر اصفهان در ساعات ابتدایی روز است، افزود: از شامگاه یکشنبه تا دوشنبه همراه با ناپایداری‌های ضعیف روی استان شرایط برای بارش پراکنده در برخی مناطق بویژه مناطق غرب و جنوب استان مهیا است.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، با اشاره به کاهش ۲ تا سه درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در این مدت بین ۱۵ و سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

امیر امجدی به بارندگی‌های روز گذشته در سطح استان اشاره کرد و افزود: بیشترین بارش‌ها به ترتیب از اردستان با میانگین هفت و نائین با میانگین ۶.۸ میلی متر گزارش شده است.

وی اضافه کرد: میمه با دمای سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین منطقه استان در ۲۴ ساعت پیش رو است.

کد خبر 455333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.