زنوزی رییس فدراسیون فوتبال می‌شود؟

به نظر می‌رسد حضور محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در انتخابات فدراسیون فوتبال قطعی شده است.

به گزارش ایمنا، مدتی قبل شایعه ورود زنوزی به انتخابات فدراسیون فوتبال دهان به دهان چرخید و حالا شکل واقعی به خود گرفته و مالک تراکتور قصد دارد که به شکلی وارد این کارزار شود و بعید هم هست که حضورش، نمادین باشد.

نکته مهم این است که زنوزی پس از اعلام آمادگی برای شرکت در انتخابات با تماس‌های متعددی از سوی مدیران فوتبال در ایران مواجه شد که حالا مهم‌ترین مشوق مرد پرسروصدای تراکتور برای تصدی بر ریاست فدراسیون به حساب می‌آیند.

زنوزی روی رأی مدیران و همچنین هیئت‌های فوتبال چند استان ترک زبان حساب باز کرده و اگر برنامه‌هایش عملی شوند، احتمالاً زنوزی به عنوان یک رقیب جدی در این انتخابات حضور خواهد داشت.

وی همیشه یکی از منتقدان سفت و سخت سیستم ورزش ایران و در رأس آن‌ها وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بوده و حالا خود به میان گود آمده تا انتخابات را به چالش بکشد. ورود او به انتخابات فضا را به شدت رقابتی می‌کند و همچنین احتمالاً ابعاد رسانه‌ای ماجرا هم تقویت خواهند شد.

زنوزی از اواسط دهه ۸۰ و با تأسیس باشگاه گسترش فولاد وارد فضای فوتبال ایران شد و حالا به عنوان مالک باشگاه تراکتور، یکی از پرسروصداترین مدیران ورزشی محسوب می‌شود؛ کسی که در ماه‌های آینده شانس خود را برای تبدیل شدن به نفر اول فوتبال امتحان خواهد کرد اما با رقبای جدی موجود، کار آسانی برای دستیابی به این هدف نخواهد داشت.

منبع: ورزش سه

کد خبر 455328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.