آزمایش PCR کارکنان شهرداری سمنان

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان از اجرای طرح بیماریابی همراه با آزمایش PCR رایگان کارکنان شهرداری این شهر خبر داد.

محسن مظاهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با پیک سوم شیوع کرونا و افزایش میزان مبتلایان در سطح شهر سمنان، برنامه‌های بیماریابی کرونا در بین کارکنان شهرداری سمنان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به همکاری و مساعدت مرکز بهداشت شهرستان در اجرای این طرح، گفت: طرح غربالگری کارکنان تا کنون در سه مرحله برای پرسنل شهرداری سمنان انجام شده و برای سایر کارکنان طبق برنامه زمان بندی شده با هماهنگی کارشناسان مرکز بهداشت صورت خواهد گرفت.

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مرکز بهداشت شهرستان سمنان ، آزمایش PCR صرفاً برای کارکنان بیماران علامت دار به صورت رایگان انجام می‌پذیرد و برای کارکنان با علائم مشکوک ابتلاء به بیماری کرونا و همچنین پرسنلی که در خانواده‌هایشان بیمار کرونایی داشتند و یا با اشخاص کرونایی در تماس بوده اند، در مراکز ویژه خدمات جامع سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان آزمایش کرونا انجام می‌شود.

مظاهری خاطر نشان کرد: اجرای این طرح در پیشگیری از شیوع کرونا در بین کارکنان شهرداری سمنان بسیار تأثیرگذار است و سعی می‌شود از همه ظرفیت‌های شهرداری، مرکز بهداشت شهرستان و مؤسسه مهد کرامت در این خصوص استفاده شود.

کد خبر 455318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.