تغییر ساعات فعالیت متروی اصفهان

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: از امروز _شنبه ۲۴ آبان ۹۹_ با توجه به دستورالعمل جدید ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، تغییراتی در سرویس دهی مترو به شهروندان ایجاد شده است.

احمدرضا طحانیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حاضر مترو از ساعت ۶:۱۵ با سرفاصله زمانی ۱۵ دقیقه (در ساعات شلوغ صبح و عصر) در حال سرویس‌دهی به شهروندان است، اما زمان پایان فعالیت آنکه تا ساعت ۲۲ بود، به ساعت ۱۹ شب کاهش یافته است.

وی با اشاره به تمهیدات لازم برای کاهش ابتلای شهروندان به کرونا در مترو، گفت: حفظ سلامت شهروندان دغدغه مهم مدیران شهری است به همین جهت از اواخر اسفند ماه مترو تعطیل شد و تا اواخر خردادماه سال جاری این تعطیلی ادامه یافت؛ پس از آن با خرید دستگاه ضدعفونی فرابنفش UVC و آموزش استفاده از آن به کارکنان نسبت به ضدعفونی واگن‌های مترو اقدام شد.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۳۰ هزار نفر با استفاده از مترو سفرهای درون شهری خود را انجام می‌دهند، تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک در مترو اجباری است و از سوار شدن افراد بدون ماسک جلوگیری می‌شود.

طحانیان خاطرنشان کرد: ۱۰۰ درصد مسافران مترو از ماسک استفاده می‌کنند و در ایستگاه‌های مترو ماسک با قیمت مناسب در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کابین، درب و دستگیره کابین، تجهیزات، پنل و گوشی تلفن داخل کابین در هر سفر کامل و حین تعویض راهبر با مواد گندزدایی مناسب ضد عفونی می‌شود، تصریح کرد: عرضه نکردن بلیت تک سفره به شکل نقدی و حذف دریافت پول از گیشه‌های فروش بلیت و رعایت فاصله‌گذاری در مقابل گیشه‌ها، سکوهای انتظار و داخل واگن‌ها از جمله اقدامات در حال انجام است.

کد خبر 455304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.