۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
المان بندرعباس بهسازی می‌شود

مدیر شهرداری منطقه دو بندرعباس از بهسازی، نورپردازی و نقاشی المان بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایمنا، مجتبی سلیمی با بیان اینکه المان‌ها نقش بسزایی در زیبایی معابر شهری دارند، اظهار کرد: با توجه به این مسئله، بهسازی و زیباسازی المان "بندرعباس" واقع در ورودی بلوار آیت الله طالقانی شروع شده است.

وی ادامه داد: سیمای شهر با رنگ آمیزی، نورپردازی مناسب و رفع خاموشی المان‌ها جلوه ویژه‌ای به خود می‌گیرد، در همین راستا رنگ آمیزی، ترمیم و بهبود روشنایی المان‌های سطح منطقه در دستور کار قرار دارد.

مدیر شهرداری منطقه دو بندرعباس با بیان اینکه بهسازی و زیباسازی دیگر المان‌ها بر اساس اولویت بندی در دستور کار قرار دارد و به زودی انجام می‌شود، اظهار امیدواری کرد: با انجام این اقدامات و فعالیت‌ها، گامی در جهت بهسازی فضاهای شهری و زیباسازی چشم انداز معابر شهری برداشته شود.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از خدمات عمومی شهرداری توسط عده‌ای از افراد تخریب شده و یا به سرقت می‌رود، تصریح کرد: برخی به دلایل مختلف که عمدتاً از سر نا آگاهی است، دست به تخریب این المان‌ها زده و علاوه بر هدر دادن سرمایه و اموال عمومی چهره شهر را نازیبا می‌کنند.

سلیمی تاکید کرد: شهرداری شماره تماس ۱۳۷ مدیریت شهری را راه‌اندازی کرده تا اگر شهروندان شاهد آسیب زدن به المان‌های شهری بودند برای برخورد با فرد یا افراد مختلف با این شماره تماس بگیرند.

کد خبر 455303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.