تحقق واقعی عدالت فضایی در منطقه ۱۴

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر با اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی، ورزشی و خدماتی تحقق واقعی عدالت فضایی در منطقه ۱۴ معنا پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی شمسی در حاشیه بازدید دادستان اصفهان از پروژه‌های عمرانی و مسیر خط دو مترو در این منطقه، اظهار کرد: منطقه ۱۴ یکی از مناطق در حال توسعه است که روز به رو فاصله خود را به خدمات زیرساختی برای تمام شهروندان این منطقه کوتاه می‌کند، زیرا معتقدیم ساکنان تمام محله‌های منطقه جزو شهروندان درجه یک محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به سه پروژه مهم ورزشی در این منطقه خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه ورزشگاه بزرگ در این منطقه آماده بهره برداری است که دو ورزشگاه توسط شهرداری و یک ورزشگاه به صورت مشارکت با سرمایه گذار بخش خصوصی احداث شده است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای احداث دو ورزشگاه «رستم» و «سهراب» ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: سه ورزشگاه احداث شده به زودی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

شمسی با اشاره به پروژه ایستگاه عمان سامانی تصریح کرد: این ایستگاه چهارمین ایستگاه خط دو متروی اصفهان در منطقه ۱۴ است که در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد عملیات سفت کاری آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای حفاری و احداث چهار ایستگاه مترو در منطقه ۱۴ یک هزار میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: ادامه بلوار فرزانگان با عرض ۳۶ متر و طول شش کیلومتر و صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان احداث و در اختیار شهروندان قرار گرفته است، اما به دلیل شرایط کرونایی هنوز آئین رسمی افتتاح پروژه برگزار نشده است.

نیاز به مدیران جهادی داریم

در ادامه این بازدید علی اصفهانی، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان نیز گفت: دستگاه قضا آماده حمایت و پشتیبانی از مسئولانی است که برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

وی افزود: در این شرایط ویژه کرونایی با وضعیت زندگی مردم به ویژه در مناطق محروم، نیاز به مدیران جهادی داریم؛ کسانی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب مدیریت جهادی داشته و اصل «ما می‌توانیم» را اعتقاد و باور دارند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با تاکید بر اینکه خدمت در منطقه کمتر برخوردار فرصتی برای مسئولان از طرف خداوند متعال است، تصریح کرد: مسئولان باید برای تأمین رفاه مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی خاطرنشان کرد: احداث ورزشگاه‌ها، کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی که شهرداری منطقه ۱۴ در دل محلات کمتر برخوردار ایجاد کرده، تأثیر زیادی در افزایش رفاه و نشاط اجتماعی مردم داشته است.

کد خبر 455291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.