شکست گرگان، پیروزی آبادان و قزوین در هفته دوم لیگ بسکتبال بانوان

در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان، دیدارهای گروه دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان پنج شنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ آبان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدارهای گروه دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان پنج شنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ آبان ۹۹ در سالن دانشگاه آزاد واحد تهران شمال پیگیری شد. در حالی که در هفته گذشته ۸ بازیکن به کرونا ویروس مبتلا شدند و دو بازی لغو شد این هفته با توجه به منفی بودن جواب تست‌ها تمام بازی‌ها انجام شد.

در دیدار افتتاحیه گروه دوم پالایش نفت آبادان مقابل سپهرداد تهران قرار گرفت. دختران پالایشی موفق شدند ۹۹ بر ۶۳ سپهرداد تهران را شکست دهند.

در دیگر بازی‌های پنج شنبه، تیم شهرداری گرگان نایب قهرمان دوره قبل ۶۷ بر ۵۸ نوشت افزار کنکو را مغلوب کرد و شهرداری قزوین ۷۵ بر ۴۷ مولتی کافه مشهد را شکست داد.

در بازی‌های روز جمعه، تیم شهرداری قزوین با هدایت افسانه حسن نایبی در برابر کنکو ۶۲ بر ۵۸ توانست در مسابقه‌ای دشوار و نزدیک به دومین پیروزی خود برسد.

در این بازی تیم شهرداری قزوین در کوارتر اول ۸ بر ۱۲ و در کوارتر دوم ۹ بر ۱۹ پیروز شد، اما در کوارتر سوم دختران کنکو با هدایت زهرا اسلام زاده کام بک زده و ۲۴ بر ۱۸ کوارتر سوم را به سود خود پایان دادند. در کوارتر چهارم کنکو ۱۷ بر ۱۳ پیروز شد اما در مجموع نتوانست عقب ماندگی نیمه اول خود را جبران کند و بازی با نتیجه ۶۲ بر ۵۸ به نفع شهرداری قزوین پایان گرفت.

در بازی دوم روز جمعه، پالایش نفت آبادان با برد ۸۳ بر ۵۱ مقابل مولتی کافه مشهد به صدرنشینی گروه رسید. دختران نفت برتری فنی خود را با پیروزی در کوارتر اول و دوم به ترتیب با ۲۴ بر ۸ و ۲۳ بر ۶ امتیاز نشان دادند. پالایش نفت در کوارتر سوم ۱۷ بر ۱۹ مولتی کافه را مغلوب خود کرد. در کوارتر چهارم مولتی کافه با نتیجه ۲۰ بر ۱۷ به پیروزی رسید ولی در نهایت شکست را پذیرفت. به طور کلی در دو کوارتر سوم و چهارم تیم مولتی کافه عملکردی درخشان داشت.

در حساس‌ترین بازی روز جمعه، بانوان شهر گرگان، نایب قهرمان فصل گذشته در مقابل تیم سپهرداد با نتیجه ۷۶ بر ۷۳ شکست خورد. در این بازی سپهرداد در کوارتر نخست ۲۲ بر ۱۶ پیروز شد اما در کوارتر دوم، دختران گرگان بازی بهتری داشتند و ۲۱ بر ۱۰ پیروز کوارتر دوم شدند.

سپهرداد با ۲۵ بر ۲۱ در کوارتر سوم پیروز شد. در کوارتر چهارم و در حالی که سپهرداد این کوارتر را با یک امتیاز عقب‌تر از تیم گرگان شروع کرد اما توانست با ۱۹ بر ۱۵ در این کوارتر به برتری برسد و با نتیجه نزدیک ۷۶ بر ۷۳ پیروز دیدار باشد.

کد خبر 455285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.