واکنش رسمی قلعه نویی در مورد انتقام گرفتن از سپاهان

پس از پیروزی روز گذشته شاگردان قلعه نویی برابر سپاهان، بسیاری آن را به انتقام او از تیم سابقش سپاهان تعبیر کردند که او در تازه ترین اظهار نظر خود به این مسئله واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی پس از ناکامی با تیم فوتبال سپاهان در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال تصمیم به استعفا گرفت و در فصل جدید لیگ برتر با گلگهر سیرجان چالش جدیدی را شروع کرد؛ قلعه نویی در هفته اول لیگ برتر توانست سپاهان را ۳ بر یک شکست دهد تا بحث انتقام گیری قلعه نویی در رسانه‌ها و فضای مجازی قوت بگیرد.

امیر قلعه نویی در تازه‌ترین گفت و گوی خود با فارس در خصوص صحبت‌های انجام شده و انتقام گرفتنش از سپاهان در اولین دیدار لیگ برتر گفت "اصلاً فوتبال جای انتقام نیست. فوتبال جای قشنگی‌ها و زیبایی‌هاست. جایی است که ملت‌ها را به هم نزدیک می‌کند. خواهشا دنبال این حرف‌ها نباشید. سپاهان باشگاه بزرگی است. این بازی تمام شد و رفت. مثل خیلی از بازی‌های دیگر که ما در این چهل سال انجام دادیم. این هم یک بازی دیگر بود، چه می‌بردیم و چه می‌باختیم که خداراشکر بردیم. فوتبال همین است. در کل زندگی‌ام نه دنبال انتقام بودم و نه مسائل دیگر. همیشه فوتبال را از دریچه قشنگی و معرفتی آن دیدم. در کل زندگی اصلاً به دنبال این حرف‌ها نبودم. "

کد خبر 455284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.