اختصاص ۸۵ میلیارد ریال برای تجهیز فرهنگسرای شهرداری بیرجند

شهردار بیرجند گفت: بر اساس قرار داد منعقد شده با پیمانکار نصب سیستم صوتی سالن اصلی فرهنگسرا، پیمانکار در قبال گرفتن هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان متعهد می‌شود ظرف پایان آذرماه نسبت به نصب آن اقدام و همچنین موظف است مدت ۱۰ سال خدمات پشتیبانی مربوطه را ارائه کند.

به گزارش ایمنا، محمد علی جاوید اظهار کرد: فرهنگسرای شهرداری بیرجند جزو ۱۰ پروژه برتر ساخت سالن همایش در کشور است که عملیات اجرایی این طرح با زیربنای ۱۵ هزار متر مربع و مساحت سه هزار متر مربع با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

وی عنوان کرد: با خرید سیستم صوت و صدای سالن اصلی فرهنگسرا که مناقصه آن در دو نوبت برگزار شده و نصب آن، پوشش سقف سالن اصلی انجام خواهد شد که امیدواریم با توجه به اینکه ساخت آن از نیازهای اساسی مرکز استان است، دهه فجر این پروژه بزرگ فرهنگی شهرداری بهره برداری شود.

به گفته شهردار بیرجند بر اساس قرار داد منعقد شده با پیمانکار نصب سیستم صوتی سالن اصلی فرهنگسرا، پیمانکار در قبال گرفتن هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان متعهد می‌شود ظرف پایان آذرماه نسبت به نصب آن اقدام و همچنین موظف است مدت ۱۰ سال خدمات پشتیبانی مربوطه را ارائه کند.

جاوید افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده تابلوی های مربوط به تجهیز شوئیچ خانه و به تبع آن تأمین برق اصلی پروژه با همکاری اداره برق شهرستان اقدام شده که امید است ظرف حداکثر دو هفته آتی برق اصلی پروژه راه اندازی گردد.

وی ادامه داد: خط انتقال فاضلاب پروژه به خط اصلی فاضلاب شهر متصل و عملیات تکمیلی محوطه سازی و حصارکشی و احداث پارکینگ‌های پروژه در دست اقدام بوده که انشاالله ظرف یک ماه آینده به طور کامل به بهره برداری می‌رسد.

شهردار بیرجند افزود: عملیات نصب دکوراتیو سقف و همچنین اجرای سیستم نور و صوت در دست اقدام است و صندلی‌های سالن به محل پروژه منتقل گردیده که پس از اتمام عملیات مربوط به نور و صوت و همچنین دکوراتیو سقف موضوع جانمایی صندلی‌ها و نصب موکت انجام خواهد شد.

به گفته جاوید ساختمان‌های الحاقی شماره یک، سه و چهار دارای پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد و در حال انجام تحویل موقت و رفع نواقص می‌باشد و ساختمان الحاقی شماره ۲ نیز با توجه به اینکه پروژه به صورت امانی در دست اقدام بوده عملیات گچ کاری و نصب در و پنجره در حال انجام که انشاالله ظرف حداکثر ماه آینده به طور کامل به بهر ه برداری می‌رسد.

کد خبر 455274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.