انتقاد تند ستاره آلمانی رئال مادرید به فیفا و یوفا

ستاره آلمانی خط هافبک رئال مادرید با انتقاد تند به فیفا و یوفا گفت: ما به عروسک‌هایی در دستان یوفا و فیفا تبدیل شده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند ماه است که از زمان استارت مجدد رقابت‌های اروپایی پس از کرونا در فصل پیش و فصل جدید، بازیکنان تیم‌ها بدون وقفه و استراحت در میادین ملی و باشگاهی و بازی‌های پرفشار حاضر شده‌اند.

به همین دلیل است که انتقادها به تقویم فشرده بازی‌ها انجام می‌شود و همچنان هم ادامه دارد؛ بازیکنان اعتقاد دارند به عروسک‌هایی در دستان یوفا و فیفا تبدیل شده‌اند

با توجه به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا رقابت‌های لیگ‌های باشگاهی با تأخیر آغاز شدند، تقویم دیدارهای باشگاهی و ملی به صورت فشرده برنامه‌ریزی شدند که عدم استراحت کافی برای بازیکنان، باعث بروز مصدومیت‌های مختلف برای بازیکنان شده است.

به همین دلیل انتقادهای گسترده‌ای به فشرده بودن تقویم فصل جاری صورت گرفته و در آخرین واکنش‌ها، تونی کروس نیز به انتقاد تند از یوفا و فیفا پرداخت

کروس گفت: "ما به عروسک‌هایی در دستان یوفا و فیفا تبدیل شده‌ایم، لیگ ملت‌های اروپا و جام باشگاه‌های جهان تنها برای درآمد بیشتر این نهادها برنامه‌ریزی شده‌اند و هرگز به وضعیت بازیکنانی که باید در این رقابت‌ها به میدان بروند توجه نشده است."

کد خبر 455261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.