روزنامه‌های ورزشی ۲۴ آبان؛ امیدواری استقلال به شکست استراما

مدیران استقلال تلاش دارند در پرونده شکایت استراماچونی از این باشگاه این سرمربی جوان را شکست دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –شنبه ۲۴ آبان- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "چشم استقلال به بانو سوسانو" به شکایت استراماچونی از باشگاه استقلال پرداخت، شکایتی که شاید موجب فروش اجباری مهدی قایدی برای تأمین منابع مالی آن شود.

"گل" با عنوان" کار کردن با اسکوچیچ مثل کار کردن با برانکو است" به گفته‌های شجاع خلیل زاده مدافع سابق پرسپولیس پرداخت، کسی که گویا از حضور در تیم ملی بسیار خوشحال است و اسکوچیچ سرمربی فعلی تیم ملی را نیز با برانکو مقایسه کرده است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "دیگر پنجره استقلال بسته نمی‌شود" به اظهارات عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال پرداخت، کسی که مدعی است شکایت استراماچونی از استقلال نمی‌تواند موجب بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال شود.

"خراسان ورزشی" با عنوان "نمایش امیدوار کننده با تازه واردها" به پیروزی دو گله تیم ملی ایران در خاک بوسنی پرداخت، تیمی که چند سال پیش در بازی یکطرفه ایران را شکست داد و حالا مقابل جوانان ایران زانو زد.

"ایران ورزشی" با عنوان"غیرقابل فروش" به راهکارهای باشگاه استقلال برای تأمین منابع مالی شکایت استراماچونی پرداخت، منابعی که به ادعای این روزنامه نام قایدی در آنها دیده نمی‌شود و مهاجم جوان استقلال همچنان قابل فروش نیست.

"شوت" با عنوان "ارسلان، بهترین مهاجم غرب آسیا شد" به نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص انتخاب بهترین مهاجم غرب آسیا پرداخت، جایی که گیتاریست آبی‌ها با ارائه عملکرد خوب در آسیا عنوان دار بهترین مهاجم غرب آسیا شد.

" پرسپولیس" با عنوان"چپ پرسپولیس پر می‌شود" به بازگشت محمد انصاری به پرسپولیس پرداخت، کسی که چند ماه پیش در اقدامی عجیب توسط مدیران پرسپولیس کنار گذاشته شد و حالا با توجه به کمبود بازیکن به این تیم برگشته است.

"صدای سپاهان" با عنوان "من دوباره اینجا هستم، خدا را شکر" به بازگشت جلال‌الدین علی محمدی به باشگاه سپاهان پرداخت، کسی که بعد از گذراندن یک دوره ناموفق در پیکان در سودای احیای خود است.

کد خبر 455259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.