تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه منطقه ۹ در مهرماه

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: این منطقه در مهرماه امسال توانست به تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه خود دست یابد.

علیرضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه این منطقه در سال‌جاری حدود ۷۹ میلیارد تومان است که ۳۷ میلیارد تومان هزینه‌های جاری و ۴۲ میلیارد تومان خالص هزینه‌های عمرانی را شامل می‌شود.

وی افزود: با توجه به بودجه این منطقه در سال‌جاری، سرانه هر شهروند بابت هزینه‌های جاری ۴۸ هزار تومان و برای سرانه عمرانی ۵۵۰ هزار تومان است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: این منطقه در مهرماه امسال توانست به تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه خود برسد و اکنون با توجه به مازاد بودجه سعی داریم با برنامه‌ریزی صحیح آن را به بهترین نحو برای شهروندان هزینه کنیم.

وی تصریح کرد: در فرآیند اصلاح بودجه، بودجه عمرانی از ۴۲ میلیارد تومان به ۶۷ میلیارد تومان خواهد رسید که این تفاوت سبب می‌شود سرانه هزینه شهروندان از یک میلیون و ۳۵ هزار تومان به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برسد.

رفیعی با اشاره به افزایش ۲۹ درصدی بودجه بخش عمرانی، گفت: پروژه تملک خیابان کوهانستان ۴۰۰ درصد افزایش بودجه داشته به طوری که بودجه پیش بینی شده برای این طرح، سه میلیارد تومان بود که در اصلاحیه بودجه به ۱۵ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی افزود: همچنین برای تملک خیابان بهشت ۱۸۰ درصد افزایش بودجه داشتیم یعنی سه میلیارد تومان را به هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رساندیم.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: بودجه احداث خیابان بهشت یک میلیارد تومان بود که ۳۵۰ درصد افزایش بودجه برای این کار خواهیم داشت؛ همچنین اجرای خیابان بهستان ۱۵۰ میلیون تومان مصوبه داشت که به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی با تاکید بر اینکه آرامش شهروندان، شهر و پرسنل از عناصر اصلی تفکر و ایده‌های مدیریت شهری در این منطقه است، گفت: شادابی می‌تواند کمک کند تا مردم به زیست پذیری در منطقه ۹ به صورت جدی نگاه کنند که در این راستا از اصول برنامه ۱۴۰۵ به گونه‌ای تبعیت خواهیم کرد که با ویژگی‌های منطقه حضور سرمایه گذار و زیست در منطقه ۹ را مورد تشویق قرار دهیم.

کد خبر 455252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.