خیابان فرشادی به درخواست شهروندان دو طرفه شد/ طرح جدید کتابخانه های اصفهان در دوران کرونا

شهردار اصفهان گفت: از هفته آینده برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به سبک جدید بر اساس نوع افتتاحیه اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۲۴ آبان‌ماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» از تحقق یکی دیگر از خواسته‌های شهروندان با دو طرفه شدن خیابان فرشادی خبر داد و اظهار کرد: طرح دو طرفه شدن خیابان فرشادی پیرو درخواست شهروندان ساکن در منطقه سه شهرداری به دلیل مشکلات ترافیکی این نقطه از شهر اجرا شد.

وی ادامه داد: با توجه به پیاده راهی که در میدان امام (ره) ایجاد شده و پیاده‌راه سازی بخش‌هایی از خیابان حافظ، بار ترافیکی در بسیاری از کوچه‌های این منطقه ایجاد و مشکلات زیادی برای شهروندان جهت تردد در مسیر شرق به غرب به وجود آمده بود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: ماه گذشته عملیات اجرایی دو طرفه کردن خیابان فرشادی شامل تعریض و اصلاح هندسی، پیاده‌رو سازی جدید، ایجاد ایستگاه‌های اتوبوس و جدول‌گذاری میانی آن انجام و با افزایش عرض متغیر هشت متر به ۱۲ متر خیابان دو طرفه شد تا امکان تردد در مسیر شرق به غرب فراهم و این خواسته مردم تحقق یابد.

نوروزی در ادامه ضمن تبریک آغاز هفته کتاب و کتابخوانی و روز کتابدار، گفت: کتاب سرچشمه روشنی است و در این روزهای کرونایی که بسیاری از امور دچار دگرگونی شده، برای دانش آموزان و دانشجویان و دیگر افراد فرصت‌های جدید ایجاد شده که می‌تواند به کتابخوانی اختصاص پیدا کند.

وی افزود: اداره کتابخانه‌های شهرداری اصفهان طرحی برای افرادی که در زمان کرونا امکان حضور در کتابخانه‌ها برای دریافت و تحویل کتاب ندارند، اجرا کرده که علاقه‌مندان استفاده از این طرح می‌توانند از طریق تماس با ۱۳۷ اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند.

شهردار اصفهان ادامه داد: خوشبختانه در تمام مناطق شهرداری اقدامات خوبی در حال انجام است و امیدوارم این فعالیت‌ها در کنار اجرای پروژه‌های ملی و بزرگ بتواند موجب رضایت‌مندی هر چه بیشتر شهروندان شود.

وی خاطرنشان کرد: در هفته‌های آینده گزارشی از نتیجه فعالیت‌های عمرانی مختلف شهر و افتتاحیه‌های جدید به شهروندان ارائه خواهد شد. در واقع در نظر داریم برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به سبک جدید بر اساس نوع افتتاحیه اجرا کنیم.

کد خبر 455242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.