۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
آیفون ۱۳ چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

به نظر می‌رسد آیفون ۱۳ جزو اولین گوشی‌های هوشمندی است که از فناوری باتری نرم استفاده می‌کند که به کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در فضا کمک می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت‌های Jialianyi ، Xinxing و Huatong باتری نرم تولید می‌کنند. از بین این سه کمپانی، شرکت Jianlianyi باتری نرم مورد نیاز گوشی‌های آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی را تولید می‌کند. پیش از این نیز اعلام شده بود که آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرومکس دارای لنزهایی با زاویه دید فوق العاده، دیافراگم f/۱.۸ و سیستم فوکوس خودکار خواهند بود. نسل قبلی محصولات آیفون فاقد سیستم فوکوس خودکار است.

سال آینده چهار محصول جدید آیفون به نام آیفون ۱۳، ۱۳ پرو، ۱۳ پرو مکس و ۱۳ مینی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. قرار است شرکت‌های لارگان و یوجینگ گوانگ، دوربین‌های فوق عریض را برای تلفن‌های هوشمند سری آیفون ۱۳ تهیه کند. مینگ چی کو، متخصص ارائه اطلاعات در مورد نوآوری‌های آینده اپل اعلام کرده است که طراحی و ابعاد گوشی آیفون ۱۳ شبیه گوشی آیفون ۱۲ خواهد بود.

ممکن است مدل‌های سری ۱۳ آیفون از نمایشگرهای ProMotion با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره‌مند شوند. به احتمال بسیار زیاد گوشی‌های جدید آیفون به جدیدترین تراشه A۱۵ Bionic که توسط TSMC و با استفاده از فناوری ساخت تراشه‌های پنج نانومتری تولید می‌شود، مجهز خواهد شد. علاوه بر این مدل بزرگ‌تر سری آیفون ۱۳ می‌تواند حافظه یک ترابایتی را در اختیار کاربران قرار دهد.

کد خبر 455197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رکسانا گیلانی IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    22 1
    عالی