عابدزاده: اعتماد به نفس پدرم روی من اثر گذاشته است

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: اعتماد به نفس و لبخندهای احمدرضا عابدزاده روی من تاثیر گذاشته و سعی می کنم همین روند را بروم.

به گزارش ایمنا، امیر عابدزاده درباره برتری دو بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل بوسنی اظهار کرد: اردوی خوبی را با برد مقابل تیم بوسنی پشت سر گذاشتیم. بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند و امکانات عالی بود. هرچند زمان آن کوتاه بود و نتوانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم اما با جلسات فنی و همدلی توانستیم این موضوع را جبران کرده و نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی درباره قدرت تیم بوسنی توضیح داد: می‌دانستیم حریف خوبی است و بازیکنان بزرگی دارد اما همدل بودیم و انرژی مثبتی در تیم ما وجود داشت. توانستیم تمام تلاشمان را برای کسب نتیجه انجام بدهیم و به نظر من این برد خیلی می‌تواند به اعتماد به نفس ما در بازی‌های آینده کمک کند.

دروازه‌بان تیم ملی ایران درباره اینکه آیا پس از این دیدار صحبتی با احمدرضا عابدزاده درباره کلین شیت کردن خود انجام داده است، گفت: پدرم درباره تمام بازی‌ها با من صحبت می‌کند و شب گذشته هم خیلی خوشحال بود که توانستم به تیم ملی برای برد کمک کنم. وی مانند تمام مردم ایران از بردن تیم ملی خوشحال می‌شود.

کد خبر 455194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.