مدعیان انقلاب باید در میدان عمل کار کنند

امام‌جمعه بوئین میاندشت گفت: استعدادهای جوانان زمانی بروز و ظهور پیدا می‌کند که به آن‌ها اهمیت داده شود و در میدان علمی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن اسکندری امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه شهر بوئین میاندشت گفت: استعدادهای جوانان زمانی بروز و ظهور پیدا می‌کند که به آن‌ها اهمیت داده شود و در میدان علمی استفاده شود.

وی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت انقلاب به واسطه وجود جوانان و تلاش مسئولین است، گفت: روحیه انقلابی با شجاعت همراه است و نقطه مقابل آن ترس است و افراد ترسو انقلابی نیستند انقلابی بودن بهترین انگیزه برای تزکیه نفس است و فرد مدعی انقلابی بودن باید در میدان عمل تلاش کند.

امام‌جمعه بوئین میاندشت گفت: اگر فردی مسئولیتی بر عهده می‌گیرد باید خطرات را به جان بخرد و در وسط میدان باشد تا امنیت در عرصه‌های مختلف کشور ایجاد شود.

اسکندری با اشاره به اینکه مدرسه برکت روستای آغچه بوئین میاندشت با تأمین اعتبار از سوی مقام معظم رهبری به بهره‌برداری رسید، گفت: آموزش و پرورش شهرستان برای فراهم کردن زمینه تشکیل مدارس به صورت حضوری تلاش می‌کنند تا دانش آموزان از تحصیل عقب نمانند.

وی با اشاره به انتصاب فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گفت: سپاه مجموعه‌ای از منتظران عاشق شهادت است و نیاز به انتخاب مسئولین قوی و شجاع دارد که این امر مهم در شهرستان تحقق یافته است.

کد خبر 455146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.